A médiahatósághoz fordul a Momentum a TV2-n pillanatokra felvillanó Origo-hirdetések miatt

  • narancs.hu
  • 2019. április 20.

Belpol

Egyszer már eljátszották ezt.

„Agymosás a propaganda TV-n?

A Momentum a Médiahatósághoz fordul a TV2 reklámblokkjaiban felvillanó Origo-hirdetések miatt. A tizedmásodpercekben mérhető hosszúságú üzenetek manipulatívak, és csak a kormányzati hazugsággyár további erősítését szolgálják.

Bár a Médiahatóság korábban már egyszer jóváhagyta a TV2 hasonló - paksi atomerőművet népszerűsítő – hirdetéseit, úgy gondoljuk, hogy a magyar médiában nincs helye manipulatív hirdetéseknek, és a 'független' hatóságnak a határértékekkel való trükközés és a kormányzati propaganda kiszolgálása helyett a magyar emberek érdekeit kell szolgálnia” - olvasható a Momentum Mozgalom Facebook-bejegyzése.

A 444.hu olvasója vette észre, hogy a kormányhű csatornán a reklámok között egy pillanatra az ugyancsak kormánypárti Origo logója felvillan.

 

Nem ez az első eset, hogy a TV2 ilyen hirdetésekkel operál: 2016-ban a paksi atomerőmű és az MVM csoport feliratai tűntek fel 1-1 másodperce, amit a Forbes olvasója vett észre.

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.

Fideszes nagymenőknek is feladhatja a leckét a választókerületek átvariálása

Egy miniszter, egy miniszterhelyettes, valamint a kormányszóvivő számára is új feladat lesz megnyernie a körzetét Pest megyében, amennyiben jelöltek lesznek 2026-ban is. Az pedig egyáltalán nem biztos, hogy az ellenzéket akkora csapás érheti, mint elsőre látszik. Megvizsgáltuk a fővárostól északra eső, a Fidesz által átrajzolni tervezett választókerületek helyzetét.