A reklámiparba szegődik Vona Gábor
Vona Gábor ózdi kampánya: sikeres volt

A reklámiparba szegődik Vona Gábor

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 1.

Belpol

A Jobbik volt elnöke reklámcéget alapított és bejelentésre készül.

Vlog Influence Kft. néven alapított reklámcéget Vona Gábor, írja a 24.hu. A Jobbik korábbi elnöke hárommillió forint törzstőkével alapította a céget, melynek főtevékenysége médiareklám készítése. A társaság többi tevékenysége hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenység, PR, kommunikáció, piac- és közvélemény-kutatás, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadás. Ez és a cég elnevezése is arra utal, hogy egy online reklámcégről lehet szó. A társaság tulajdonosa és ügyvezetője is Vona Gábor, a cég székhelye pedig Szolnokon van.

Vona a választási vereség után lemondott, és előszőr csak a múlt héten szólalt meg, a Jobbik Ifjúsági Tagozatának táborában. Itt arról beszélt, hogy Orbán nem választáson fog megbukni.

Hétfőn pedig egy videót posztolt saját Facebook-oldalára, melyben azt írja, hogy „Egy fecske is csinál tavaszt!”, majd egy dátum következik, 2018. 08. 08, ami arra utal, hogy a jövő héten valamit bejelent.

 

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.

Fideszes nagymenőknek is feladhatja a leckét a választókerületek átvariálása

Egy miniszter, egy miniszterhelyettes, valamint a kormányszóvivő számára is új feladat lesz megnyernie a körzetét Pest megyében, amennyiben jelöltek lesznek 2026-ban is. Az pedig egyáltalán nem biztos, hogy az ellenzéket akkora csapás érheti, mint elsőre látszik. Megvizsgáltuk a fővárostól északra eső, a Fidesz által átrajzolni tervezett választókerületek helyzetét.