A reklámiparba szegődik Vona Gábor
Vona Gábor ózdi kampánya: sikeres volt

A reklámiparba szegődik Vona Gábor

  • narancs.hu
  • 2018. augusztus 1.

Belpol

A Jobbik volt elnöke reklámcéget alapított és bejelentésre készül.

Vlog Influence Kft. néven alapított reklámcéget Vona Gábor, írja a 24.hu. A Jobbik korábbi elnöke hárommillió forint törzstőkével alapította a céget, melynek főtevékenysége médiareklám készítése. A társaság többi tevékenysége hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenység, PR, kommunikáció, piac- és közvélemény-kutatás, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadás. Ez és a cég elnevezése is arra utal, hogy egy online reklámcégről lehet szó. A társaság tulajdonosa és ügyvezetője is Vona Gábor, a cég székhelye pedig Szolnokon van.

Vona a választási vereség után lemondott, és előszőr csak a múlt héten szólalt meg, a Jobbik Ifjúsági Tagozatának táborában. Itt arról beszélt, hogy Orbán nem választáson fog megbukni.

Hétfőn pedig egy videót posztolt saját Facebook-oldalára, melyben azt írja, hogy „Egy fecske is csinál tavaszt!”, majd egy dátum következik, 2018. 08. 08, ami arra utal, hogy a jövő héten valamit bejelent.

 

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.