Az eddigi leghosszabb nap a Keletiben – Fotógaléria

  • narancs.hu
  • 2015. szeptember 3.

Belpol

Békés, majd dühös tömeg, passzív, majd vaskézzel irányító rendőrök, tüntetés: képeinken a Keleti pályaudvar intenzív szerdájának fordulatai.
Hajnal

Hajnal

Fotó: Sióréti Gábor

Si

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

 

s

Sióréti Gábor képe

 

s

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

Sióréti Gábor képe

Sió

Sióréti Gábor képe

Si

Sióréti Gábor képe

s

Sióréti Gábor képe

 

 

 

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

Németh Dániel képe

 

Tüntetés a migránsokért szerda este

Tüntetés a migránsokért szerda este

Fotó: Sióréti Gábor

Sióré

Sióréti Gábor képe

s

Sióréti Gábor képe

 

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.