Az inflációra hivatkozva több pénzt kér Balásy Gyula cége

  • narancs.hu
  • 2024. április 18.

Belpol

A propagandát gyártó kommunikációs cég 17,6 százalékkal emelte az árait. Utólag.

17,6 százalékkal megemelte szolgáltatási díjait a Lounge Group márciusban. Balásy Gyula kommunikációs cége erről körlevélben értesítette az állami kommunikációs beszerzésekben érintett cégeket és szervezeteket – tudta meg a 24.hu. Az áremelést a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (Nkoh) engedélyezte.

A Lounge Group arra hivatkozott, hogy a kormányzati keretmegállapodás lehetőséget nyújt számára az inflációnak megfelelő áremelésekre.

2018 óta Balásy Gyula cége a NER kedvenc propagandagyártója, szinte kizárólag csak velük szerződnek minisztériumok, állami tulajdonú cégek, költségvetési háttérintézmények reklámokra és rendezvényszervezésre. A Balásy-cégek profitja 2022-ben elérte a 26 milliárd forintot, 2014 és 2023 között összességében 67 milliárd forint adózott eredményt érték el.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk