Az inflációra hivatkozva több pénzt kér Balásy Gyula cége

  • narancs.hu
  • 2024. április 18.

Belpol

A propagandát gyártó kommunikációs cég 17,6 százalékkal emelte az árait. Utólag.

17,6 százalékkal megemelte szolgáltatási díjait a Lounge Group márciusban. Balásy Gyula kommunikációs cége erről körlevélben értesítette az állami kommunikációs beszerzésekben érintett cégeket és szervezeteket – tudta meg a 24.hu. Az áremelést a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (Nkoh) engedélyezte.

A Lounge Group arra hivatkozott, hogy a kormányzati keretmegállapodás lehetőséget nyújt számára az inflációnak megfelelő áremelésekre.

2018 óta Balásy Gyula cége a NER kedvenc propagandagyártója, szinte kizárólag csak velük szerződnek minisztériumok, állami tulajdonú cégek, költségvetési háttérintézmények reklámokra és rendezvényszervezésre. A Balásy-cégek profitja 2022-ben elérte a 26 milliárd forintot, 2014 és 2023 között összességében 67 milliárd forint adózott eredményt érték el.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk