Tarlós István mai sajtóközleményében azt írja, hogy több határidő módosítást követően, hosszú vívódást követően felbontotta a szerződést a a BKK igazgatósága az elektronikus jegyrendszert leszállító Scheidt&Bachmann céggel.
Újabb siralmas fejezet az elektronikus jegyrendszer életében: a BKK felmondta a szerződést
A Főváros közleményben bizonygatja, hogy nem tudtak a projekttel kapcsolatos problémákról.
Illetve Tarlós István kezdeményezte a BKK vezérigazgatójának, Dabóczi Kálmánnak felmentését. Dabóczit leginkább onnan lehet ismerni, hogy tavaly, az online jegyértékesítés bevezetése körüli botrányban sem állt éppen a helyzet magaslatán.
Nem mondott igazat a BKK vezérigazgatója, de a 18 éves fiatal rögtön helyretette
Dabóczi Kálmán valamiért nem hagyja abba a mellébeszélést. És szerinte a BKK nem is felelős.