Ezt tudta a Fidesz a budapesti metró nyomorúságáról mondani

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 8.

Belpol

Gyurcsány! Demszky!

Tegnap ismét kiállt a forgalomból egy „felújított” orosz metró Budapesten. Bolla Tibor, a BKV Zrt. vezérigazgatója elismerte a hvg.hu-nak, hogy valóban kiállítottak egy új metrót a forgalomból, mert nem záródott az ajtaja, ám elmondta, hogy ugyanazzal a metróval volt gond, mint a múlt héten, amikor többször is hasonló történt. Bolla persze hangsúlyozta, hogy „az ajtó most sem meghibásodott, hanem elakadt egy szerkezetben, egy oda nem illő tárgyban, ami nem tudni, hogy direkt vagy véletlenül került oda”, és rendőrségi vizsgálatot emlegetett.

false

 

Fotó: MTI/Balogh Zoltán

Ezek után sajtótájékoztatót trombitált össze a fideszes Budai Gyula a budapesti metró témakörében, ahol kijelentette: „Az Alstom-ügy minden idők legnagyobb korrupciós botránya Magyarországon, amelyben a nyomozás és a különböző bizottságok által lefolytatott vizsgálatok alapján egyértelmű, hogy a felelősség a Medgyessy–Gyurcsány–Bajnai-kormányokat és a Demszky Gábor által irányított MSZP–SZDSZ-es városvezetést terheli.”

A meghibásodott orosz metrókról nem esett szó.

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.