Három órát várt a mentőre Curtis anyja, a 70 éves nőt a betegszállító köntösben, mezítláb az ajtó előtt hagyta

  • narancs.hu
  • 2024. január 20.

Belpol

A cég azóta elérhetetlen. 

Több mint három órát várt a Curtis művésznéven ismert Széki Attila, hogy kiérjen édesanyjához a mentő – számolt be a rapper a közösségi oldalán

Az eset szombaton történt, az anyjának magas, 17,9-es volt a cukra, zavart volt és fájt a lába. „Mondták, a Semmelweis Egyetem Sürgősségi Betegellátó Osztályra szállítják. A telefonszámomat leírták a mentősök és elvitték Édesanyukánkat. Az este folyamán először 21:21-kor érdeklődtünk Anyukánk hogylétéről, akkor azt a tájékoztatást kaptuk, hogy infúziót kap, mert kiszáradt és hívnak bennünket, ha többet tudnak, de valószínű hazaengedik, és mehetek érte. Majd letettem és vártunk. Egy óra múlva, 22:24-kor ismét telefonáltam, akkor a hölgy, akivel először beszéltem, azt mondta, hogy a leadott számon az orvos hívni fog, mikor mehetünk” – számolt be Curtis. 

Egész éjszaka várták a hívást, Curtis hajnali öt órakor elaludt. 7:50-kor felhívta a kórházat, ahol közölték vele, hogy hét órakor hazaszállították a címére az anyukáját. „Összekaptuk magunkat és gyorsan átmentünk a tőlünk 5 percre lévő lakásához, ahol az a kép várt, hogy Anyu szatyra felakasztva a kilincsre, a pokróc a földön, de Anyu sehol, köntösben mezítláb úgy, hogy ő gurulós kocsival közlekedik, ami az én kocsimban volt a tiszta ruháival, telefonjával egyetemben. Anyukánkat egy emelettel lejjebb egy instabil műanyag székre támaszkodva, azt maga előtt tova, mint a járást segítő kocsija lenne, sírva, kétségbeesve találtuk meg” – írta. 

Curtis megpróbálta kideríteni, hogy ki a felelős azért, hogy édesanyját műanyag székre ültették köntösben, mezítláb, az ajtó előtt hagyva.

A 24.hu kereste a betegszállító céget: a lap szerint a honlapjuk nem működik, így e-mailt nem tudtak írni. A két megadott 24-es körzetszámú vonalon előfizető nem kapcsolható. Elérhető egy mobilszám is, amely a cég korábbi tulajdonosáé, ám ő felvilágosítást nem tudott adni, mert sok évvel ezelőtt eladta a céget, amihez, mint mondta,  már semmi köze nincs. 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter szupersztár

Napok alatt tökéletesen összeállt a Tisza Párt által koordinált zarándokút, Magyar Péter speciális országjárás keretében gyalogol el Budapestről Nagyváradra. De miért nem a sajtószabadsággal foglalkozik? Elmondta.

Erőltetett párhuzamok

Mi lehetne alkalmasabb szimbóluma a női létezésnek, mint a haj? Úgy élettanilag (a másik nemre gyakorolt vonzereje a minden individuális szempontot megelőző fajfenntartást szolgálja), mint kulturálisan (a néphagyomány gazdag, még az életet szervező világképre vonatkozó szimbolikájától a jelenkori társadalmak meglehet partikuláris, de mindenképpen jelentéssel bíró ún. trendjeiig) vagy spirituálisan (minden tradíció megkülönböztetett jelentőséget tulajdonít a hajnak).

Prokrusztész-ágy

A francia-algériai rendező filmjének eredeti címe (L’air de la mer rend libre – a tengeri levegő szabaddá tesz) a középkori német jobbágyok ambícióinak szabad fordítása (Stadtluft macht frei – a városi levegő szabaddá tesz).

Felelős nélkül

  • - turcsányi -

Van az a némileg ásatag, s nem kicsit ostoba vicc, amely szerint az a mennyország, ahol angol a rendőr, olasz a szakács, francia a szerető, német a szerelő, svájci a szervező. A pokol meg az, ahol… és itt máshogy rendezik egymáshoz a fenti szerepeket és nemzetiségeket. Nos, ez a – színigaz történetet dramatizáló – négyrészes brit sorozat még ennyi viccelődést sem enged a nézőinek.

Mozgó falak

  • Molnár T. Eszter

Négy férfi üldöz egy nőt. Ha a hátak eltúlzott görbülete, az előrenyújtott kezek vonaglása nem lenne elég, a fejükre húzott piros papírcsákó félreérthetetlenül jelzi: ez őrület. Kétszer megkerülik a színpad közepén álló mobil falat, majd ahogy harmadszor is végigfutnak előtte, a nő megtorpan.

Mahler-liturgia

„Én valóban fejjel megyek a falnak, de legalább jókora lyukat ütök rajta” – mondta egy ízben Gustav Mahler, legalábbis a feminista brácsaművész, Natalie Bauer-Lechner emlékiratai szerint. Ez a konok, mániákus attitűd az egyik legnagyszabásúbb művében, a Feltámadás-szimfóniában is tetten érhető.