Jakab Péter: "Ez a hely itt a Parlament, ahová utálok bejönni, mert tele van szar emberrel"

  • narancs.hu
  • 2022. július 5.

Belpol

Szerinte sok ott a tolvaj és kevés az értelem.

"Ez a hely itt a Parlament, ahová utálok bejönni, méghozzá azért, mert tele van szar emberrel. Némelyik már 32 éve itt ül, de soha nem lett jobb, csak rosszabb" - mondja Jakab Péter abban a videóban, amit hétfőn este osztott meg a Facebook-oldalán.

A videót Jakab azzal a szöveggel posztolta, hogy:

Itt vagyok látod, ez az a Ház. Sok itt a tolvaj, kevés az értelem.

Jakab az Országház folyosóján sétálgatva azt mondja:

"Mondjuk egy valamire még ők is jók, lehet őket szembesíteni az igazsággal, aztán vagy felébred a lelkiismeretük, vagy kuka. Hát, a többségük az utóbbi kategóriába tartozik".

Majd megérkezik az ülésteremhez, ahol közli, hogy megnézi, kik lógnak. Az ülés végén pedig arról beszél, hogy:

"A lógósoknál csak azok voltak rosszabbak, akik bejöttek ide a Parlamentbe hazudozni magas bérekről meg jó életszínvonalról. De azt gondolom, hogy mindenkinek jobb lenne, ha olyanok vezetnék ezt az országot, akik ismerik is a magyar valóságot."

Végül azzal zárja a videót, hogy ki kell menni a nép közé. "Én ezt fogom tenni" - mondja a politikus.

Ez az a ház!

Itt vagyok látod, ez az a Ház. Sok itt a tolvaj, kevés az értelem. Maradok a nép pártján!🇭🇺 #jakabpéter #néppártján

Posted by Jakab Péter on Monday, July 4, 2022

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.