Karácsonynak máris összejött a 20 ezer aláírás

  • narancs.hu
  • 2021. augusztus 23.

Belpol

A politikus a Facebookon jelentette be, hogy összegyűlt az előválasztáson induláshoz szükséges ajánlás. 

"Kollégáim jelzése alapján már hétfőn, kevesebb mint 24 óra alatt összegyűlt a szükséges 20 ezer aláírás, köszönöm, megtisztel a bizalom" – jelentette be Karácsony Gergely budapesti főpolgármester és előválasztási miniszterelnök-jelölt a Facebookon hétfő este. 

Az előválasztási aláírásgyűjtés hétfőn kezdődött, a jelölteknek két hetük van összegyűjteni a szükséges mennyiségű aláírást, miniszterelnök-jelölteknek 20 ezret, egyéni választókerületi jelölteknek 400-at. 

Ez már az egyéni jelöltek közül is többeknek sikerült, a Békés megyében induló jobbikos Stummer János a Facebookon azzal büszkélkedett, hogy az országban elsőként adja le az induláshoz szükséges mennyiségű aláírást, de Tóth Csaba MSZP-s zuglói jelölt arról írt, két óra alatt összejött a 400 aláírás, Keresztes László Lóránt LMP-frakcióvezető pedig Pécsett, Komlón és a környéken gyűjtötte be már az első nap a szükséges mennyiséget.  

Karácsony azt írta, ennek ellenére folytatják az aláírásgyűjtést is az utolsó lehetséges időpontig, és azt üzente: "A változás elkezdődött!"

Kedves Olvasónk!

Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért.

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.