Kárász Róbert idő előtt távozik az ATV-től

  • narancs.hu
  • 2022. november 12.

Belpol

Szerinte meghazudtolta őt a csatorna és Baranyi Krisztina is.

Kárász Róbert a távozásáról a Mandinernek beszélt. „Jeleztem a csatorna vezetésének, hogy a maradék két hetet már nem viszem végig, többet ott nem vezetek műsort. A bizalom megbicsaklott, én azonban tartom magam az igazamhoz. Hat és fél évet dolgoztam az ATV-nél, sok ellenzéki politikussal beszéltem, furcsa, hogy pont most akarnak meghazudtolni. Ezt nem hagyhatom annyiban” – közölte a műsorvezető. Hozzátette: ez számára immár becsületbeli ügy.

Korábban az ATV arra kérte Kárászt, hogy törölje egy kommentjét, amelyben azt írta, Baranyi Krisztina, Ferencváros polgármestere találkozott a nagy vihart kavart műsor előtt a Pesti Srácok újságírójával. Baranyi szerint viszont nem ez történt.

A 24. hu megkereste Baranyi Krisztinát, aki a lapnak azt mondta, Kárász Róbert hazudik.

„Az ATV műsorvezetője pontosan úgy csúsztat és torzít, mint a szennymédia propagandistái. Egyszerűen nem igaz, amit mond. Mélységesen felháborít Kárász hazugsága.”

A polgármester hozzátette, hogy a műsor előtt nem találkozott a Pesti Srácok munkatársával. „Már benn álltunk a helyünkön Krug, Kárász, illetve én, épp ment az interjú felkonferálása, amikor a Pesti Srácoknál dolgozó fiatalember is megérkezett az utolsó pillanatokban. 20–30 másodperc múlva indult is az interjú, minderre legalább féltucatnyi tanú van. Nem igaz, amit Kárász mond, nem találkoztam az illetővel a műsor előtt.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Jens Lekman: Songs for Other People’s Weddings

„Ha valaha szükséged lenne egy idegenre, hogy énekeljen az esküvődön, akkor szólj nekem” énekelte Jens Lekman az első lemezén. A több mint két évtizede megjelent dal persze nem egy apróhirdetés akart lenni eredetileg, hanem az énekes legkedvesebb témájáról, az elérhetetlen szerelemről szólt.

Péterfy-Novák Éva: A Nevers-vágás

A szerző olyannyira nem bízik az olvasóiban, hogy már az első novella előtt, a mottó vagy az ajánlás helyén elmagyarázza, hogyan kell értelmezni a kötet címét, noha a könyv második felében elhelyezett címadó novella elég egyértelműen kifejti, hogy miről is van szó.

Mocskos játszma

  • SzSz

Shane Black farzsebében több mint harminc éve ott lapul a Play Dirty cím – anno a Halálos fegyver folytatásának szánta. Az eredeti forgatókönyv minden bennfentes szerint zseniális volt, sötétebb, mocskosabb, mint a zsarupáros meséje, ám épp ezért a stúdió, a producer és Richard Donner rendező is elutasította. Black viszont szeret ötleteket újrahasznosítani – ennek belátásához elég csak ránézni filmográfiájára –, így amikor jött a lehetőség, hogy Donald E. Westlake Parker-könyveiből készítsen filmet, gyorsan előkapta a régi címet.

33 változat Haydn-koponyára

Négy év után újra, ugyanott, ugyanazon alkotók közreműködésével mutatták be Esterházy Péter darabját; Kovács D. Dániel rendező a korábbitól alig különböző verziót hozott létre. A 2021-es premiert az író halála után közvetlenül tartották meg, így azt a veszteség drámaisága hatotta át, most viszont új szemszögből lehet(ne) megnézni Haydn koponyáját, és rajta keresztül az egyik legönironikusabb magyar szerzőt.

Suede: Antidepressants

A Brett Anderson vezette Suede nem nagyon tud hibázni a visszatérése óta. A 2010-es években készítettek egy ún. színes albumtrilógiát (Bloodsports, 2013; Night Thoughts, 2016; The Blue Hour, 2018), jelen évtizedben pedig megkezdtek egy újabb, ezúttal fekete-fehér háromrészes sorozatot. Ennek első része volt az Autofiction négy évvel ezelőtt, amelyet a tagok a Suede punklemezének neveztek.

Az elveszett busz

  • - ts -

A katasztrófafilmről okkal gondolhatnánk, hogy rövid idő adatott neki. Fénykorát a hetvenes években élte, de rögtön ki is fáradt, s a kilencvenes évekre már kicsit cikivé is vált. Utána pedig már csak a fejlődő filmkészítési technikák gyakorló pályáján jutott neki szerep.