Kutyaürülékkel dobták meg a Fidesz Nyugati téri standját

  • narancs.hu
  • 2021. szeptember 2.

Belpol

Dühöngő idős férfi bombázta meg az aláírásgyűjtő kormánypárti aktivistákat.

Egyre indulatosabbá válik az utcai aláírásgyűjtő kampány – írja a hvg.hu. A napokban a Momentum aktivistáit ütötték meg Szentendrén, csütörtökön, a Nyugati téren pedig a Fidesz híveit érte atrocitás, miközben a Stop Gyurcsány! Stop Karácsony- kampányhoz gyűjtöttek aláírásokat. A hírportál fotóriportere épp a helyszínen volt, amikor kutyaürülékkel dobták meg a kormánypárt Nyugati téri standját.

 A támadó, egy idős férfi műanyag zacskóban gyűjtött száraz kutyaürüléket, amellyel utána célba vette a bódét A férfi – miután kiürítette a zacskó tartalmát – azt kiabálta, hogy „hazudnak!”

A fotós megkérdezte az egyik aktivistát, aki azt monda: nem ritka, hogy hasonló atrocitások érik őket.

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.

Nézőpont

A filozófus-író (Denis Podaly­dès) tüdeje és mája közt apró kis foltot mutat ki az MRI-vizsgálat, de biztosítják afelől, hogy (egyelőre!) nem veszélyes a dolog.

Amikor győznek a hippik

  • - turcsányi -

Blaze Foley-nak volt egy kabátja. Ha egészen pontosak akarunk lenni, ez az egy kabátja volt neki – ez sem túl jó bőrben. Az ujját például vastag ezüstszínű ragasztószalaggal kellett megerősíteni, jól körbetekerni, mindkettőt – hogy le ne essenek.

Hibamátrix

  • Dékei Krisztina

Szűcs művészete a klasszikus, realista festészeti hagyományokon alapul, de távol áll a „valóságtól”.