Lemondott Vitézy Dávid közlekedési államtitkár

  • narnacs.hu
  • 2022. november 14.

Belpol

Távozása összefügg a Technológiai és Ipari Minisztérium megszűnésével és Palkovics László lemondásával, a közlekedési szakterület felügyelete Lázár János minisztériumához kerül.

Hétfő délután közösségi oldalán jelentette be Vitézy Dávid közlekedési államtitkár, hogy távozik posztjáról.

„Ahogy ma a kormányinfón elhangzott, az új energetikai tárca létrejötte révén, Palkovics László miniszter lemondásával a Technológiai és Ipari Minisztérium megszűnik, ezáltal az eddigi közlekedési államtitkári feladataim is véget érnek” – fogalmazott Vitézy

A bejegyzésből kiderül, hogy az új kormányzati feladatmegosztás alapján

a közlekedési szakterület felügyelete Lázár János minisztériumához kerül át. 

A leköszönő államtitkár Palkovics Lászlónak és Kormánynak is megköszönte a felkérést és az közös munkát. Vitézy Dávid hozzátette: „úgy hiszem, az elmúlt fél évben a hazai közösségi közlekedés és a vasút számos nagy ügyében tudtunk a helyes irányba egyet előrelépni.”

A Technológiai és Ipari minisztérium megszűnését, valamint Palkovics László távozását hétfőn jelentette be Gulyás Gergely egy rendkívüli sajtótájékoztatón. Mint kiderült, energetikai minisztérium alakul, amit december 1-étől Lantos Csaba vezet majd.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.