Magyar Péter a Varga Judittal való veszekedésről: Gulyás Gergelynél vacsoráztunk, tíz perc üvöltözés után a volt feleségem távozott

  • narancs.hu
  • 2024. március 18.

Belpol

Szerinte a veszekedés egy színjáték volt, ha pedig a volt felesége félt volna tőle, akkor nem békülnek ki. 

Nem kellett sokat várni, Magyar Péter a Facebookon reagált arra, hogy HVG megírta a rendőrségi jelentés részleteit, amely a volt feleségével zajlott veszekedést tartalmazza. Ebben egyebek mellett az állt, hogy Varga akár a lakásuk ablakán is kimászott volna, csakhogy távozhasson a helyszínről, az állami testőrök pedig nem engedték Magyar Pétert a közös gyerekeik közelébe. 

Magyar az alábbiakban reagált a megjelentekre. „A HVG »oknyomozó« újságírója az imént egy bűncselekmény útján a rendőrségtől kiszivárogtatott hamis állítások tömkelegét tartalmazó rendőri jelentésről írt cikket a volt feleségemmel 2020. december 29-én lezajlott családi vitánk kapcsán. Véleményem szerint ezzel maga az újságíró is bűncselekményt követett el.

Ahogy azt korábban leírtam, tudomásom volt róla, hogy készült rendőri jelentés, mivel többek között ezzel is próbáltak nyomást gyakorolni rám a válásunk során. A jelentés tartalmát most március 16-ig nem ismertem. Ekkor tárta azt elém az újságíró, aki egyértelműen jelezte, hogy a rendőrségtől kapta azt meg.

A háttérbeszélgetésen tételesen cáfoltam a jelentésben szereplő durva és hamis állításokat, de mivel egyértelművé vált számomra, hogy az újságíró részese az ellenem indult karaktergyilkosságnak (talán nem igényel magyarázatot, hogy miért ad át egy rendőr egy ilyen belső jelentést), a beszélgetésünket letiltottam.

A cikkben és a jelentésben foglaltakkal szemben a valóság az, hogy az egész történés egy megrendezett színjáték volt.

A feleségem nem félt tőlem, előtte lévő este baráti vacsorán vettünk részt Gulyás Gergelynél, ahonnan nagyobb mennyiségű alkohol elfogyasztása és 10 perc üvöltözés után a volt feleségem távozott.

Másnap reggel hazajött és közölte, hogy elviszi a gyerekeinket vidékre pár napra (ők ekkor a sógoroméknál tartózkodtak). Én jeleztem, hogy ebbe nem egyezem bele. Az, hogy ő haragszik rám, a szíve joga, de a gyerekeinket nem viheti el, mert közös szilveszterezést terveztünk velük. Ebből egy heves szóváltás akult ki közöttünk, miközben ő pakolta a gyerekek ruháit.

Miután átmentünk egy másik gyerekszobába, ő továbbra is kitartott amellett, hogy elviszi a gyerekeket, miután közöltem vele, hogy addig ne menjen el, amíg ezt nem beszéltük meg, sarkon fordult és teljesen szürrelális módon elkezdett a szuterénben lévő szoba ablakán kifelé csomagokat hajigálni és kimászni az akkor ott megjelenő testőr karjaiba. Sem nem akadályoztam abban, hogy kimenjen a szoba ajtaján, sem az ablakból nem húztam vissza, onnan ő maga mászott le és ment ki végül a konyhaajtón és indult el a szolgálati gépkocsihoz.

Miután külön gépkocsival odaértünk a sógoromékhoz, a testőrök a testükkel akadályoztak meg abban, hogy a saját gyerekeimhez odamenjek. Ekkor jeleztem nekik, hogy ha ezzel a tevékenységükkel nem hagynak fel, akkor a sajtóhoz fordulok. Azóta már bánom, hogy ezt nem tettem meg” – fogalmaz bejegyzésében Magyar Péter. 

Magyar hozzátette, az ablakos, testőrös jelenetből rögtön világossá vált számára, hogy egy előre megrendezett színjátékról van szó, hiszen a testőrök korábban soha nem jöttek fel az utcától 66 lépcsőre lévő házukhoz. Ha pedig a volt felesége nem félt volna tőle, vagy bármilyen atrocitásnak lett volna kitéve, akkor nem békülnek ki négy hónappal később, másrészt nem heti váltásban nevelnék közös gyermekeiket, érvel Magyar Péter. 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Így néz ki most a Matolcsy-körhöz került, elhanyagolt, majd visszavett Marczibányi sportcentrum - FOTÓK

226 millió forintot követel a II. kerület attól a Matolcsy-körhöz került cégtől, ami egy vita következtében nem fejlesztette a kerület egykori ékességét, a Marczibányi téri sporttelepet. Itt régen pezsgő élet zajlott, mára leromlott, az önkormányzat most kezdi el a renoválást, miközben pert indított. Játszótér, kutyasétáltató, sétány, park és egy uszoda építése maradt el. 

A fejünkre nőttek

Két csodabogár elrabol egy cégvezért, mert meggyőződésük, hogy földönkívüli. Jórgosz Lánthimosz egy 2003-as koreai filmet remake-elt, az ő hősei azonban különc bolondok helyett tőrőlmetszett incelek, akiket azért megérteni is megpróbál.

Visszatér

  • - turcsányi -

Johnny Cashnek van egy ilyen című száma, az 1994-es American Recordings című albumán. Nem is az övé, egy Nick Lowe nevű zenészé, aki egy ideig Cash rokona volt – az ő eredeti változatát használta például a pilot vége főcíméhez a Maffiózók (The Sopranos).

Tökéletes egyenlőség

Egy viking törzsfőnökről szóló animált tanmesével indul a film, aki népe minden tagjának (beleértve önmagát is) levágatta a bal kezét (szolidaritásból, mivel a fia bal keze odalett az ellenségtől menekülve), így akarván megőrizni az egységet.

A rossz dolog

Kínálta magát a trauma jelenkori uralmáról szóló kritikai panaszáradat Eva Victor debütfilmje kapcsán. A film több elemzője kiemelte, hogy a Bocs, kicsim erőssége éppen abban rejlik, hogy ellenáll e narratív toposznak.

Perkusszív vérvonal

A cimbalom története valódi sikersztori: az 1870-es években a cseh származású, Budapesten letelepedett hangszergyáros, Schunda Vencel József megalkotta kora népszerű kocsmai hangszerének tökéletesített változatát, a pedálcimbalmot, 1906-ban pedig már a tízezredik (!) példányt szállították ki a Magyar utcai manufaktúrából.

Suttogó szó-képek

  • Dékei Krisztina

A 2016-tól Berlinben élő, de idén hazaköltöző művész viszonylag korán, 2012-ben megtalálta egyéni kézjegyének alapelemét, a pixelt (talán a legismertebb ilyen műve a 2014-es Akadémiai pénisz), majd az ezen alapuló színezést: interaktív alkotásai csak akkor váltak láthatóvá, ha a közönség kiszínezte a tényleges pixeleket.

Fejszék és haszonnövények

  • Molnár T. Eszter

A táncos székekből összetolt emelvényen lépked. A székek mozognak, csúsznak, dőlnek, billennek, a táncos óvatos, de hiába, végül így is legördül.