"Nem lesz formalizált együttműködésünk a fővárosi közgyűlésben sem a DK-val – és Karácsony Gergely a DK jelöltje is –, sem Vitézy Dáviddal" – ezt mondta a Klubrádiónak adott interjújában Magyar Péter, a Tisza Párt alelnöke és de facto vezetője azután, hogy pénteken, három nappal a június 9-i önkormányzati választások előtt Szentkirályi Alexandra, a Fidesz jelöltje visszalépett Vitézy Dávid főpolgármesterjelölt javára.
Azzal kapcsolatban, hogy ő maga beülne-e fővárosi közgyűlésbe, Magyar nem fogalmazott egyértelműen, azt mondta, az eredményektől függ. A Tisza Párt közgyűlésben játszott szerepéről viszont azt mondta, először csak egy fék akar lenni a mutyizásban, mert óriási mutyik vannak Budapesten, ezek közül a parkolási maffiát említette példaként.
Ezután azt fejtegette, hogy szerinte sem Karácsony Gergelynek, sem Vitézy Dávidnak nincs víziója, majd Vitézyre utalva azt mondta, az nem vízió, hogy valaki már gyerekként tudta a 7-es busz megállóit.
Saját víziójával kapcsolatban azonban nem osztott meg részleteket, csak azt mondta, hogy neki gyerekkora óta van, és nagyobb perspektívából nézi a dolgokat. Azt is megemlítette, hogy sokan kapacitálták, hogy induljon el főpolgármester-jelöltnek, és bár nem fejezte be a mondatot, de arra utalt, hogy ha nem csinál nagy hibát, akkor a mostani számokat nézve lett volna esélye.
Később hozzátette, hogy akkor akart volna beszállni a főpolgármester-jelölti versenybe, ha olyan csapatot tudnak összerakni, hogy a közgyűlésben többségük legyen, "mert nem leszek sem a DK, sem a Fidesz fogja".
Némileg a vízió szükségességével kapcsolatos állításainak ellentmondva Magyar azt is mondta, hogy szerinte főpolgármesterként nem neki kellene megmondania, hogy a Lánchíddal mit csináljanak, mert sok ötlet van, és szerinte a politikusnak nem az a feladata, hogy ezt megmondja, hanem hogy megkérdezze a városlakókat, mert ez nem populizmus, és utána megtalálja rá a megfelelő szakembereket.
Magyar pénteken egyébként a Facebookon tette közzé Budapesttel kapcsolatos gondolatait és terveit, és ismertette a Tisza Párt prioritásait Budapesten. A listában szerepelt
- egy gyalogos híd megépítése;
- a dunai menetrendszerinti hajózás újraindítása és fejlesztése;
- a Duna-part bevonása a budapestiek életébe szabadidős és hétköznapi célokra egyaránt (amely akár azt is jelentheti, hogy a rakpart lezárásával is egyetért);
- a közlekedésbiztonság és a mobilitás fejlesztése, a már meglévő biciklisávok biztonságossá tétele (ezzel kapcsolatban a Klubrádióban azt mondta, fontosak a biciklisávok, de úgy, hogy biztonságosak legyenek, és ne csak az aszfaltra fessék fel a biciklijelet);
- az iskolák környezetének, előterének, illetve az oda vezető útvonalak biztonságossá tétele, hogy minél többek számára legyen reálisan választható opció az aktív közlekedés (gyalog, kerékpár, roller);
- a teljes tömegközlekedési hálózat akadálymentessé tétele;
- a parkolási bevételek elosztásának újra szabályozása, mert jelenleg a Főváros és a kerületek között oszlik meg a feladat, a bevételek egy része mintha „felszívódna”;
- fővárosi (és országos) bérlakás építési program indítása;
- a közbiztonság javítása;
- a város éjszakai életének rendezése (éjszakai metró, éjszakai polgármester, egységes szabályozás a vendéglátó és szórakozóhelyek kapcsán);
- a külső kerületek kapcsán az átmenő forgalom, a zaj- és légszennyezés csökkentése;
- a városi zöldterületek "valódi" növelése és minőségi szabadidős, rekreációs területek kialakítása városszerte;
- a belső kerületekben egységes szabályozás a köztisztaság, a közbiztonság, a parkolás és a vendéglátóhelyek kapcsán;
- a Lánchíddal kapcsolatban az "észszerű egyensúlyt" hangsúlyozta, olyan intézkedésekkel, amely a hídon gépjárművel átkelni kívánók számát olyan szinten tartja, hogy amellett mind a kerékpáros, mind a buszközlekedés is biztonságos és folyamatos tud lenni.