Másfél milliárdba fájtak Orbán Ráhel influenszerei az adófizetőknek

  • narancs.hu
  • 2024. július 2.

Belpol

De máris az MTÜ legnagyobb sikerű rendezvényének mondják.

Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszertrip, médiatrip nagyjából másfél milliárd forintba került – ezt mondta a Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke Mandinernek arról a programsorozatról, amit az influenszerek aztán úgy köszöntek meg az Instagramon, hogy „Thanks for everything @rahel_orban!

Guller Zoltán „komoly hatást vár” a másfél milliárdos költésért cserébe, de hát ugye, az értékelés már megvan, szóval mit szépítsük tovább: már most előrebocsátotta, hogy az MTÜ történetének legsikeresebb akciója volt a Budapest Influencer Trip. „Már most olyan számaink vannak, amiket álmunkban sem reméltünk” – mondta.

Hál’istennek van folytatás, ősszel távol-keleti influenszerek látogathatnak majd hasonló formában Budapestre.

A hírhedt influenszertripen külföldi és magyar tartalomgyártók is részt vettek, akik hol a Halászbástyán, hol az Operában, hol Tiborcz István luxushoteleiben jelentek meg drága ruhákban, pezsgővel a kezükben.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk