Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszertrip, médiatrip nagyjából másfél milliárd forintba került – ezt mondta a Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke Mandinernek arról a programsorozatról, amit az influenszerek aztán úgy köszöntek meg az Instagramon, hogy „Thanks for everything @rahel_orban!”
Guller Zoltán „komoly hatást vár” a másfél milliárdos költésért cserébe, de hát ugye, az értékelés már megvan, szóval mit szépítsük tovább: már most előrebocsátotta, hogy az MTÜ történetének legsikeresebb akciója volt a Budapest Influencer Trip. „Már most olyan számaink vannak, amiket álmunkban sem reméltünk” – mondta.
Hál’istennek van folytatás, ősszel távol-keleti influenszerek látogathatnak majd hasonló formában Budapestre.
A hírhedt influenszertripen külföldi és magyar tartalomgyártók is részt vettek, akik hol a Halászbástyán, hol az Operában, hol Tiborcz István luxushoteleiben jelentek meg drága ruhákban, pezsgővel a kezükben.