Mészáros és Tiborcz megszerezte a balatonfüredi kikötőt

  • narancs.hu
  • 2020. január 13.

Belpol

Már ez is az övék.

Mészáros Lőrinc és Tiborcz István közös ingatlankezelő cége, az Appeninn Vagyonkezelő Holding Nyrt. megvette a balatonfüredi kikötőt üzemeltető Solum-Invest Ingatlanfejlesztő és Üzemeltető Kft. többségi tulajdonát - közölte a cég a Budapesti Értéktőzsde honlapján.

Az Appeninn Balázs Attilával, az építőipari- és ingatlanfejlesztési piacon működő Bayer Construct Zrt. részvényesével együtt vásárolta meg a céget, Balázs ezzel egyidejűleg 24 százalékos mértékű üzletrész tulajdonjogát szerezte meg.

A 24.hu hozzáteszi, a tőzsdei cégben Tiborcz István, a miniszterelnök veje BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zrt. nevű vállakozásán keresztül érdekelt, ő a legnagyobb tulajdonos.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.