A nemrég nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossá avanzsált műsorvezető-vendéglátós, Rókusfalvy Pál kommunikációs cége is szerepel az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) 2022 első negyedévi szerződő partnerei között. – vette észre a Telex.
A Roxer Kommunikációs Kft. rögtön két megbízást is kapott idén februárban (ekkor még nem volt kormánybiztos Rókusfalvy):
- Átfogó kommunikációs kampány tervezése és megvalósítása, valamint rendezvényszervezési feladatok ellátása: bruttó 1,02 milliárdos keretösszeg.
- A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálathoz és az EURES Magyarország hálózathoz kapcsolódó komplex kommunikációs feladatok ellátása: bruttó 782 milliós keretösszeg.
Rókusfaly cége mellett a szokásos befutók is szerepelnek a listán. Köztük a Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány és a Század Konjunktúrakutató Zrt. , akik idén „kiegészítő kormányzati szakpolitikai tanácsadásra” szerződtek a minisztériummal. A márciusban között megállapodás alapján a kormányközeli think tank bruttó 2,16 milliárdos keretösszegért végzi a feladatot.
A hagyományoknak megfelelően feltűnik a listán Balásy Gyula neve is, akinek cégei rendre milliárdos megrendeléseket kapnak a kormánytól kommunikációs feladatokra. Palkovics László minisztériuma is a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t találta a legalkalmasabbnak a „TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért” kampány lebonyolítására. A bruttó 121 milliós keretösszegű szerződést bár tavaly októberben kötötték, szerepel az idei listán.