Minőségi Újságírásért díjat kapott a Magyar Narancs munkatársa, Nagy Gergely Miklós

  • narancs.hu
  • 2017. szeptember 28.

Belpol

A parndorfi tragédiáról szóló riportot díjazták.

Júliusban lapunk munkatársa, Nagy Gergely Miklós kapta a Minőségi Újságírásért díjat a Samsung, Mitkó és a többiek című riportjáért, amely a 71 halálos áldozatot követelő parndorfi tragédiához vezető okokat tárta fel. A nemzetközi embercsempészbandával foglalkozó írás az indoklás szerint „alaposságával és pontosságával tűnt ki a többi beküldött anyag közül”.

Külön öröm, hogy a zsűri (Ablonczy Balázs, Dudás Gergely, Kocsi Ilona, Novák Tamás, Pistyur Veronika, Weyer Balázs és Sonnevend Júlia) ezenfelül kiemelkedőnek találta Nagy Gergely Miklós és Rácz Tibor közös írását is Czeglédy Csaba letartóztatásáról a Magyar Narancsban, illetve Bodoky Tamás írását a paksi atomerőmű bővítésével kapcsolatos földrengésbiztonsággal kapcsolatos gondokról, amely az atlatszo.hu-n jelent meg.

Augusztusban pedig Brückner Gergely nyerte a Minőségi Újságírásért díjat. Az index.hu-n megjelent sorozatban átfogó képet kaphatunk többek közt a magántőkealapokról és a co-investmentről.

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.