NER-es megoldás: a rögbiszövetség 2 millióért hajlandó elárulni, mire költött félmilliárdot

  • narancs.hu
  • 2018. november 30.

Belpol

Ha meg akarod tudni, mire megy el a pénzed, fizess!

Hiába nem indult Magyarország a 2024-es olimpiáért, a visszalépés előtt több olyan sportág is jelentős támogatást kapott, melyet itthon különösebben nem követnek. Így például a rögbi- és az íjászszövetség is komoly állami támogatással építkezhetett.

A 24.hu szerette volna megtudni, mire költötték ezt az összeget a szövetség, de a portál nem járt sikerrel. Az íjászszövetség küldött egy rövid összesítést, de ebből nem derül ki részletesen, pontosan mire is ment 582 millió forint.

false

 

Fotó: MTI/Ujvári Sándor

A rögbisek viszont már csalafintábban voltak. 1 972 666 forint költségtérítést kért ugyanis a Magyar Rögbi Szövetség a portáltól, hogy kiadja, tételesen mire költötte azt a csaknem félmilliárd forint állami támogatást, amelyet a kormány 2016. decemberi határozatában ítélt meg a szervezetnek. Arra hivatkoztak, hogy a feladat a munkaerőforrás aránytalan mértékű igénybevételével jár.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.