Puzsér a Kossuth Rádióba is bement, hogy kiossza a kormánypropagandát

  • G. M.
  • 2018. november 12.

Belpol

Az M1 után jött a Kossuth Rádió.

Puzsér Róbertet hétfő reggel a Kossuth Rádióban kérdezték a főpolgármesteri terveiről, de ahogy pénteken az M1-en, úgy ő most sem erről beszélt.

Puzsér Róbert úgy kiosztotta a köztévé riporterét, hogy talán ez volt az utolsó szereplése a csatornán

Boldog karácsonyt! - mondta Orbán Viktort idézve a főpolgármester-jelölt. Puzsér Róbertet ma reggel behívták a köztévébe, hogy beszéljen a főpolgármesteri ambíciójáról. A független jelölt azonban máshonnan indított: megkérdezte Fábián Barnát, hogyan fordulhat elő, hogy három és fél évig tiltólistán volt a csatornánál.

A publicista elvitte magávól a hajlaktalan emberek ellen uszító kormánylapot, a Ripostot, mert kíváncsi volt, mi a műsorvezető véleménye erről. A műsorvezető ugyan nem válaszolt, de Puzsér elmondta a véleményét: szerinte a Ripost egy nyilas röplapba oltott bulvár szennylap.

„Jelezném önnek, hogy ezek nem migránsok. Ezek pár éve még adófizető, magyar emberek voltak, akik kihullottak a szociális hálóból, és most Habony Árpád belőlük gyártja le az új közellenséget” – mondta Puzsér, aki többször is megkérdezte a műsorvezetőt, hogy mi szükség van ilyen címlapra.

„Mit tart ez a rendszer az emberről? Magáról az emberről? Aljasnak és végtelenül aljasítható lénynek tekinti az embert. Ezekről az emberekről az államnak a felelőssége volna gondoskodni. És nem elég, hogy az állam ezt megtagadja, még uszít ellenük” – tette hozzá.

A beszélgetést itt lehet meghallgatni:

Puzsér Róbert a Kossuth Rádióban

Kulturális szembesítés.

Figyelmébe ajánljuk

Az egészségügy színvonalával és az utak állapotával a legelégedetlenebbek a magyarok

A Policy Solutions közszolgáltatások megítélését vizsgáló kutatása szerint az elmúlt három évben az oktatás területén észlelték a legerősebb romlást az emberek, olyan közszolgáltatás pedig nincs, aminek tizenöt év alatt kiugróan javult volna a minősége az állampolgárok szemében. A megkérdezettek relatív többsége szerint a kormányváltás sok mindent megoldana.

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."