Rendőr a tüntető diáknak: „Olyat beverek, hogy beszakad a fejed, megértetted? Megértetted?”

  • narancs.hu
  • 2018. december 14.

Belpol

Hangfelvétel készült arról, ahogy a rendőrök veréssel fenyegetnek egy demonstrálót.

Hangfelvételt készített egy 21 éves egyetemista arról, hogy mi történt, miután elkapták a rendőrök tegnap este a tüntetésen. A fiút azután fogták el, hogy a gördeszkájával leverte egy rendőrautó visszapillantóját.

Az egyetemistát miután elkapták, hasba ütötte egy rendőr, majd fojtogatta is. Erre a fiatal bekapcsolta a mobilján a hangrögzítőt, hogy felvegye, ami ezután elhangzik. A felvételt a 444.hu tette közzé:

Előállítás csütörtök éjjel

http://www.444.hu https://www.facebook.com/444.hu https://www.instagram.com/negynegynegy/ https://ask.fm/negynegynegy szerk [at] 444 [dot] hu

Képünk illusztráció!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.