Száraz István cége nyerte az MNB kommunikációs tenderét

  • narancs.hu
  • 2020. november 27.

Belpol

Kétmillárdból gazdálkodhat jövőre.

A Frank Digital, vagyis az Origo korábbi tulajdonosának, Száraz Istvánnak a cége végezheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikácós feladatait, miután megnyerték a 2020-2021-es időszakra kiírt közbeszerzési pályázatot – írja a 24.hu. A szerződés szerint az összeg kétmilliárd forint plusz áfa.

Száraz legutóbb 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írt alá egy nettó 1,9 milliárd forintos szerződést az MNB-vel. A 2014-es alapítású cégben mindösszesen ketten dolgoznak, a nettó árbevételük folyamatos csökkenést mutat; amíg 2017-ben közel másfél milliárd forintot realizáltak, addig 2018-ban egymilliárd forint alá kerültek, tavaly pedig 0,2 milliárd forint árbevételt jelentettek a mérlegükben.

Figyelmébe ajánljuk

„A Száraz november azoknak szól, akik isznak és inni is akarnak” – így készítették elő a Kék Pont kampányát

Az idén már kilencedik alkalommal elindított kampány hírét nem elsősorban a plakátok juttatják el az emberekhez, hanem sokkal inkább a Kék Pont önkéntesei, akik a Száraz november nagyköveteiként saját közösségeikben népszerűsítik a kezdeményezést, sőt, néhány fővárosi szórakozóhely pultjaira „száraz” itallapokat is visznek.

Állami támogatás, pályázatírás, filozófia – Kicsoda a halloweeni tökfaragást megtiltó zebegényi polgármester?

Ferenczy Ernő még alpolgármesterként tevékenyen részt vett abban, hogy az előző polgármester illetményét ideiglenesen felfüggesszék. Közben saját vállalkozása tetemes állami támogatásokban részesült. Zebegény fura urát úgy ismerik, mint aki alapvetően nem rosszindulatú, de ha elveszíti a türelmét, akkor stílust vált.