Száraz István cége nyerte az MNB kommunikációs tenderét

  • narancs.hu
  • 2020. november 27.

Belpol

Kétmillárdból gazdálkodhat jövőre.

A Frank Digital, vagyis az Origo korábbi tulajdonosának, Száraz Istvánnak a cége végezheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikácós feladatait, miután megnyerték a 2020-2021-es időszakra kiírt közbeszerzési pályázatot – írja a 24.hu. A szerződés szerint az összeg kétmilliárd forint plusz áfa.

Száraz legutóbb 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írt alá egy nettó 1,9 milliárd forintos szerződést az MNB-vel. A 2014-es alapítású cégben mindösszesen ketten dolgoznak, a nettó árbevételük folyamatos csökkenést mutat; amíg 2017-ben közel másfél milliárd forintot realizáltak, addig 2018-ban egymilliárd forint alá kerültek, tavaly pedig 0,2 milliárd forint árbevételt jelentettek a mérlegükben.

Figyelmébe ajánljuk

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.

Nyolcadik himnusz az elmúlásról

Egy rövid kijelentő mondattal el lehetne intézni: Willie Nelson új albuma csendes, bölcs és szerethető. Akik kedvelik a countryzene állócsillagának könnyen felismerhető hangját, szomorkás dalait, fonott hajával és fejkendőkkel keretezett lázadó imázsát, tudhatják, hogy sokkal többről van szó, mint egyszeri csodáról vagy véletlen szerencséről.

Szobáról szobára

Füstös terembe érkezünk, a DJ (Kókai Tünde) keveri az elektronikus zenét – mintha egy rave buliba csöppennénk. A placc különböző pontjain két-két stúdiós ácsorog, a párok egyikének kezében színes zászló. Hatféle színű karszalagot osztanak el a nézők között. Üt az óra, a lila csapattal elhagyjuk a stúdiót, a szín­skála többi viselője a szélrózsa más-más irányába vándorol.