Szüret Nagydíj: Teczár Update

  • narancs.hu
  • 2013. november 27.

Belpol

Teczár Szilárd! Kérj bocsánatot a Nőktől!

Most úszol az egy perc hírnévben és Sebestyén Balázsnak támadsz? Az én véleményem: Te kérj bocsánatot a Nőktől!!! Esetleg beadsz egy feljelentést azért is, hogy március 8-at ünnepeljük és nincs külön kiemelt férfinap? Esetleg előreengedni se kelljen már az ajtóban a Nőket? Esetleg kézcsók járjon a hozzád hasonló hímszerű egyedeknek is? A fajtád miatt sok Nő melózik, miközben az ilyenek otthon tévéznek... Én utálom, amikor egy Asszony gürizik és a „férfi” évek óta állásra vár, miközben otthon „segít”.
Képzeld el, ha a jövendő feleséged is a hatósághoz fordulna, mert Te élvezel a gyereknemzés alatt, de Ő súlyos fájdalmakat él át a szülésnél! Vezessenek áramot a férfiak heréjébe, miközben a nejük szül? Ébredj már! A világ nem az egyenlőségről, hanem az egyensúlyról szól! Piedone a vízilovakkal, én a Nőkkel vagyok! 
Aki Nő és egyetért, az megosztás és lájk! Köszönöm! Norbi
(Forrás: Norbi Update, Facebook)

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.