Van, de valójában nem létezik a MOL különleges ügyfélszolgálata

  • narancs.hu
  • 2023. november 2.

Belpol

Ezt Tompos Márton állítja a helyszínről.

Tompos Márton, a Momentum frakcióvezető-helyettese arról számolt be, hogy meglátogatta volna a MOL hulladékkezelőjének hivatalos ügyfélszolgálatát, mert azok egy idő után nem reagáltak az emailjeire a Dunántúlon található illegális és tűzveszélyes gumileraktokkal kapcsolatban, azonban ott érdekes dolgokkal szembesült.

„A MOL Hulladékgazdálkodó Zrt.-nek van egy hivatalos ügyfélszolgálata itt, a Galvani úton, és úgy gondoltam, hogy besétálok, hiszen ki van írva, hogy mikor vannak nyitva” – mondja Tompos és hozzáteszi, hogy még a Google Mapsen és a saját honlapjukon is fel van tüntetve az ügyfélszolgálat.

„Azonban nincs ilyen! Nem létezik! Egy kedves recepciós elmondta, hogy volt olyan, hogy Siófokról, vagy még messzebbről jött valaki kérdezni, de nem tudtak vele mit kezdeni, hiszen valójában nem létezik az ügyfélszolgálat” – folytatja a Momentum politikusa és elmondja, hogy ennek a cégnek lenne a felelőssége az, hogy az ilyen illegális gumilerakatoknál legalább a tűzveszélyt megpróbálják elhárítani.

Tompos Márton szerint dilettáns vezetése van az országnak és a cégnek, mert meghirdetnek egy ügyfélszolgálatot, ami amúgy nem létezik és azt sem tudják elmondani, hogy egyáltalán valaha kinyit-e majd.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk