A beszerzésben nem tüntették fel, hogy Soros-plakátokhoz hasonló ellenségképeket vagy saját programbemutatást terveznek a vizualizáció eszközeivel – írta meg a 24.hu.
A hírportál cikkéből kiderül, hogy az 11,8 milliárd a keret, ennek a szerződés szerint 70 százalékát, azaz 8,3 milliárdot mindenképpen fel fognak használni, a maradék 30 százalék felhasználása opcionális.
A szerződésből jól kiolvasható, hogy október végén kezdődött a kormányzati kommunikációs közbeszerzési eljárás, amelynek a záróakkordja 50 milliárd forint lett, az imént tárgyalt 11,8 millió ennek a része. Újfent ellenfél nélküli pályán játszottak a nyertes cégek: a Balásy Gyula nevéhez köthető New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. 2018 óta sorra viszi – kormányzati kampányok tekintetében – a prímet.
Tavaly 28 milliárdot, az elmúlt három évben összesen 72 milliárdot költöttek el a választópolgárok befolyásolására a fideszesek.