Veszélyben érezheti magát a kormány: még durvábban szórják pénzt a propagandára

  • narancs.hu
  • 2020. január 6.

Belpol

Újabb nettó 11,8 milliárdot szánnak a kormányzati intézkedések kommunikációs népszerűsítésére.

A beszerzésben nem tüntették fel, hogy Soros-plakátokhoz hasonló ellenségképeket vagy saját programbemutatást terveznek a vizualizáció eszközeivel – írta meg a 24.hu.

A hírportál cikkéből kiderül, hogy az 11,8 milliárd a keret, ennek a szerződés szerint 70 százalékát, azaz 8,3 milliárdot mindenképpen fel fognak használni, a maradék 30 százalék felhasználása opcionális.

A szerződésből jól kiolvasható, hogy október végén kezdődött a kormányzati kommunikációs közbeszerzési eljárás, amelynek a záróakkordja 50 milliárd forint lett, az imént tárgyalt 11,8 millió ennek a része. Újfent ellenfél nélküli pályán játszottak a nyertes cégek: a Balásy Gyula nevéhez köthető New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. 2018 óta sorra viszi – kormányzati kampányok tekintetében – a prímet.

Tavaly 28 milliárdot, az elmúlt három évben összesen 72 milliárdot költöttek el a választópolgárok befolyásolására a fideszesek.

Figyelmébe ajánljuk

Radnóti Sándor: „Soros démonizálása világjelenség”

  • Radnóti Sándor
Abban a szótárban, amelyet spindoktorai tanácsára a miniszterelnök használ, majd nyomában villámgyorsan elterjed politikai lakájai körében, s kötelezővé válik a kormánypárti médiák teljes spektrumában, a CEU-t Soros-egyetemnek kell nevezni, Soros György nevét pedig a spekuláns szóval kell összekapcsolni.

„A világ ilyen: aki jól teljesít, könnyebben kap segítséget”

A Belügyminisztérium és szeretetszoglálatok közös kezdeményezésének köszönhetően 18 gyermekvédelemben érintett személy jutott lakhatáshoz. A pályázati felhívás szigorú követelményeket támaszt, ám a program valóban komoly kedvezményeket nyújt. Ebből kifolyólag csak egy szűk kör számára ad lehetőséget, miközben több mint 23 ezren nélkülözik a vér szerinti családjukat. Elég-e ez a segítség, és ha igen, mire?

Fuss, és tévedj el Budapesten!

Budapestre jött a City Race Euro Tour, egy városi tájfutó rendezvénysorozat. Három napon át futhatunk Budapest különböző részein egy térképpel, amelyen a kukák is fel vannak tüntetve, de az utcanevek nem láthatóak. De mire is jó ez az egész?

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.