Dinamikusan fejlődő területe az euroatlanti propaganda a magyar médiának: hétpárti konszenzus ide vagy oda, a napnál világosabb, hogy az integrációt kommunikálni kell a lakosság felé, mielőtt esetleg népszavazásra kerülne sor. Népszavazásra akkor kerülhet sor, ha a közvélemény-kutatások az integrációs igen megnyugtató fölényét mutatják, addig pedig "megfelelő kommunikációval helyzetbe kell hozni a lakosságot, hogy érdemben, európai módon tudjon dönteni saját sorsa felől". Az Európa Stúdió Kommunikációs Kft. vállalta a lakosság helyzetbe, sőt képbe hozásának kényes, ám könnyen finanszírozható feladatát: a NATO-csatlakozást népszerűsítő CD-ROM lemezt a Hornet F-18 vadászgépet gyártó McDonnell Douglas és a taszári bázist bedrótozó távközlési óriás, a Lucent Technologies (a Pentagon legnagyobb informatikai szállítója) szponzorálta, és országgyűlési képviselők játszották el a főszerepeket.
A NATOpoly című lemezen megismerhetjük prominens országgyűlési képviselőink, minisztereink és a miniszterelnök véleményét, és kitölthetünk egy tesztet is, amelyből kiderül, személy szerint érettek vagyunk-e már a csatlakozásra. A NATO-csatlakozáshoz szükséges alapismeretekből készített kérdésekre (például: Hány országban repül az F/A-18? A: hét B: kilenc) válaszolva pontokat gyűjtögethetünk, miközben összeáll egy kép: az F-18 van rajta. Jó válasz esetén maga Orbán Viktor, Keleti György vagy Isépy Tamás virtuális vállveregetésében sütkérezhetünk (Orbán le van nyűgözve, Lányi, Szabó vagy Isépy pedig több olyan politikust szeretne a parlamentben látni, amilyenek mi vagyunk), kiemelkedően jó válasz esetén intellektuális kvalitásainkat a Hornethez hasonlítja a McDonnell Douglas illetékese. A született veszteseknek felrakták az Alba-kör tirádáit is, Wachsler Tamás és a Lucent magyar részlegét ügyvezető egykori osztálytársa azonban minket is vár, a magyar történelem során először, a győztesek oldalán.
A lemezből ingyen kap majd minden könyvtár, iskola, laktanya és más közintézmények is, lesz internetes változata, kereskedelmi forgalomba viszont nem kerül. Jobb is így, mert elég gyenge a dizájn, itt-ott hiányoznak az ékezetek, sőt helyesírási hiba, logikai bukfenc és programhiba is akad, lehet, hogy nem venné meg a kutya se. Így viszont egy sikertörténet az egész: jó a lakosságnak, mert ingyen képbe kerül, jó a politikusoknak, mert napirenden kívül elpuffogtathatnak néhány közhelyet, és jó a McDonnell Douglasnek, mert meg fogja nyerni a tendert. Jöhet az EUROpoly (főszponzor: Szerencsejáték Rt.).