A nap képe már biztosan megvan

  • 2019. október 28.

Fekete Lyuk

A fideszes politikusoknak a templomban is jár a VIP-hely.

A Baranyai Református Egyházmegye reformáció ünnepi istentisztelete Csányoszrón – ezzel a “címmel” osztott meg néhány fotót vasárnap Őri László, a Baranya Megyei Közgyűlés múlt héten megválasztott elnöke.

Az istentiszteleten készült képek tanúsága szerint az eseményen fideszes politikusok is megjelentek, így Őri mellett ott volt Hoppál Péter volt kulturális államtitkár, jelenlegi országgyűlési képviselő is.

A fotón annyit látunk, hogy Hoppál Péter és Őri László ülnek egymás mellett, és valószínűleg éppen énekelnek az egyik templomi padban, a VIP-helyen (vagy VIP-sorban), előttük a pad könyöklő része egy szép, feliratos terítővel van letakarva: “Vagyok, aki vagyok”.

dr. Őri László

dr. Őri László added a new photo.

Az eseményről később Hoppál Péter is megemlékezett közösségi oldalán

Dr. Hoppál Péter

Dr. Hoppál Péter added a new photo - in Csányoszró, Baranya, Hungary.

(via Szabadpécs)

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.