Magánügynek tartja az államtitkár, hogy hová járnak a gyerekei iskolába
szabotunde.jpeg

Magánügynek tartja az államtitkár, hogy hová járnak a gyerekei iskolába

  • narancs.hu
  • 2018. szeptember 4.

Fekete Lyuk

Dr. Szabó Tünde saját, nyilvános oldalára posztolta ki, hogy gyerekei magániskolába járnak.

Kedd reggel írtunk arról, hogy Dr. Szabó Tünde sportért felelős államtitkár posztolt pár képet nyilvános Facebook oldalára, amiből kiderült: gyerekei olyan magániskolába járnak, a SEK Budapest International Schoolba, ahol fejenként közel 2 millió forintba kerül egy tanév.

Az eredeti posztot észrevevő 444 rákérdezett az államtitkárnál, miért nem állami intézménybe járatja gyerekeit, és miért hozta nyilvánossága, hogy magániskolában tanulnak a gyerekek.

A válasz estére meg is érkezett. E szerint:

„A gyermekeim taníttatása nem köz-, hanem magánügy. Kérem a nyilvánosságot, hogy gyermekeim, családom magánéletét tartsák tiszteletben.”

Íme az államtitkár magánügyi posztja, ami valamiért a nyilvánossággal is megosztott:

false

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.