Több mint 30 millió forintot tapsolt el a Megafon pár nap alatt

  • narancs.hu
  • 2024. február 18.

Fekete Lyuk

A Facebookon. Bohár Dániel, Apáti Bence és hasonló nagyágyúk.

A pedofilbotrány után több mint 30 milliót költött facebookos hirdetésekre a Megafon – írja a Telex. A Meta Ad Library összesítése szerint Szarvas Szilveszter és Bohár Dániel oldala nagyjából 7-7 milliót, Apáti Bencéé 4,5 milliót, Trombitás Kristóf oldala pedig 3,2 milliót költött Mark Zuckerberg boltjában. Ehhez képest a Magyarország Kormánya oldal szorosra húzta a nadrágszíjat: mindössze 1,3 milliót égettek el hirdetésre.

Az adatok a február 8. és 14. közötti hirdetések árait foglalják össze, így az összeg még ennél is magasabb és egyre nőni fog.

Hiszen van még bőven pénz ott, ahonnan ez jött.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Mit jelent számunkra az új uniós médiatörvény?

  • Polyák Gábor
Március 13-án az Európai Parlament is rábólintott, és így uniós jogszabállyá lett az európai mé­dia­szabadságról szóló törvény. A rendelet végleges szövegét hamarosan ki is hirdetik az európai közlönyben. Mit jelent ez az új szabályozás a magyarországi sajtóviszonyokra, és mit az európaiakra nézve?