Film

Gotti

  • - kg -
  • 2018. július 21.

Film

A Gambino család alfeje John Gottinak magyarázza, mit kell tennie, hogy a hatalomátvétel simán menjen. Tiszta sor: meg kell szerezni mind az öt kerület jóváhagyását. És akkor az ős-New York-i maffiózó, mint a Wikipedia beépített embere, elkezdi sorolni a másik ős-New York-i maffiózónak, melyek ezek a városrészek. Majd ökölbe szorított kézzel mutatja, hogy öt városrész egyenlő öt ujj, az pedig együtt egy ököl. Szegény Stacy Keach-nek ezt úgy kell előadni, hogy vele szemben John Travolta olyan kisitáliai grimaszkészlettel adja Gottit, amely már akkor kiment a divatból, amikor Scorsese lement az Aljas utcákra. Olyan ostobának tűnik itt mindenki, hogy valószínűleg térképen keresnék, merre is van az Aljas utca. A mondatokon mintha D. Trump és L. Simicska közösen végezte volna a végső simítást: megejtően összefüggéstelenek, de legalább mindegyikben elhangzik, hogy geciláda. A ’80-as évek képi világát legalább sikerült eltalálni, a film úgy fest, mint Chuck Norris VHS kazettán, harmadszori másolás után. Pedig látszik, hogy valahol, valamikor valakik komolyan gondolták, hogy Scorsese modorában nagyszabású portrét festenek a teflon donként emlegetett Gottiról, az egyik írónak vannak is referenciái, a másik viszont egy közepes karakterszínész, de nem ő az egyetlen feljebb bukott kreatív: miután a Scorsese családból senki sem ért rá, a rendezést rábízták a Törtetők c. sorozat állandó szereplőjére. Ez lehetett a leggyilkosabb húzás a film zaklatott történetében, ilyen hentesmunka láttán még Gottiban is bennrekedt volna kedvenc szava, a geciláda.

Forgalmazza a Big Bang Media

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.