27 milliós kölcsönnel indult Orbán Ráhel bababoltja

  • narancs.hu
  • 2022. május 31.

Gazdaság

Az éves beszámolóból nem derül ki, melyik cég volt a hitelező.

Ahogy sok más induló cég, úgy Orbán Ráhel bababoltja is veszteséggel és egy nagyobb kölcsönnel kezdte meg működését. A cég most leadott éves beszámolója szerint az ODU Store Kft. 1,7 millió forintos veszteséget ért el a nyitás utáni első hónapokban – írja a hvg.hu.

A miniszterelnök lányának cégét viszont még tavaly júniusban alapították, s ezután is költöttek pénzt az indulásra, viszont a bolt csak néhány héttel ezelőtt nyílt meg, miután Orbán Ráhelék hazaköltöztek Marbelláról. Az üzlet webshopja egyébként már korábban is üzemelt, valószínűleg onnan volt a kevés, mindössze 233 ezer forint bevétel, ami mellett 2021-ben közel kétmillió forintot költöttek el.

A tavalyi évre vonatkozó beszámolóból viszint az is kiderül, hogy

a vállalat 27 millió forint kölcsönt kapott.

Azt azonban nem részletezték, hogy melyik cég volt a hitelező.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Buli a reggeli felfrissüléstől kifulladásig – így látják az idei Szigetet a Narancs fotósai

  • narancs.hu

Meglepő fesztiválszettek, fényes nappal is csapató bulizók, rengeteg por, a koncerten épp elénk beálló ismeretlen, neonfényekkel kivilágított ösvények, napközbeni workshopok, esti koncertek, hajnalig tartó bulik és sakk a WC-ben – a Sziget az idén is pont ugyanolyan őrült, mint a korábbi években. Mutatjuk a Narancs fotósainak legjobb képeit az idei fesztiválról! 

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.