Gattyán beszállt a Playboyba 112 milliárddal

  • narancs.hu
  • 2024. október 31.

Gazdaság

Bár a nyomtatott magazin 2020 óta nem jelenik meg, az online oldalaknak még mindig van nyolcvanmillió olvasójuk.

Kisebbségi tulajdonrészt szerzett Gattyán György magyar üzletember a Playboy cégben, amely tévét, klubokat, üzleteket üzemeltet az online magazinok mellett – tudósított a Blikk

A „nyuszis magazin” nyomtatott formában 2020-ban jelent meg utoljára, évekig magyarországi kiadása is volt. A Hugh Hefner által alapított kiadóvállalat több mint 180 országban működik, nyolcvanmillió olvasója, követője van. 

Az üzletről az Egyesült Államok értékpapír- és tőzsdefelügyelete azt közölte, hogy Gattyán György cége, a Byborg a következő tizenöt évben évi 20 millió dollárt, összesen 300 millió dollárt, tehát körülbelül 112 milliárd forintot fektet be a Playboyba, és üzemeltetni fogja annak online termékeit és szolgáltatásait.

A Docler Holding megerősítette, hogy az üzlet létrejött. Nemes Tamás kommunikációs vezető azt közölte, hogy a hírre jól reagált a piac, mert a Playboy részvényei átlagosan 40-50 százalékkal emelkedtek. A Telex ehhez azt fűzte hozzá, hogy az utóbbi öt évben lejtmenetben volt a cég.

 

 

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.