Böröcz, az agit.-prop. titkár

  • narancs.hu
  • 2012. július 27.

Interaktív

Vajon mi motiválhatta az MTVA vezetését, hogy minden konkrétumot nélkülöző SMS-ben buzdítsa dolgozóit a NAGY CÉL megvalósítására? Szavazás.

Az alábbi SMS-t kapta ma minden MTVA-s dolgozó a közmédia elnökétől (nem a saját telefonjáról küldte).

Új arculat, új korszak! Úton vagyunk a közösségi média felé. Kérlek, segítsétek és segítsük egymást, hogy a közös célt siker koronázza.

Böröcz István

Azon gondolkodunk, vajon mi indíthatta erre a gesztusra az alkalmazottakat oly nagyra becsülő vezetést. (A jellemző vezetési módszer legfrissebb megnyilvánulásáról lásd Thész Gabriella, a gyermekkórus karnagyának eltávolításáról szóló tegnapi cikkünket. Külön felhívjuk a figyelmet az új, valamint a megújulás szavakra, amelyekkel az SMS-ben és a fenti történetben is előszeretettel, ám különösebb jelentés nélkül operált az MTVA vezetése.)

 

A tanakodás idejére: Szeressük egymást gyerekek, Csákányi László és barátai előadásában.

Figyelmébe ajánljuk