Göndör László és Hajmási Péter a.k.a. Cápa & Létra hétfő esténként jelentkezik élő produkcióval a Facebookon. A TÁP Színház műhelyében is aktív alkotók adásai trash (tévé)műfajok egész sorát idézik fel az éjszakai, betelefonálós, jóslásos, önsegítős, árverezős agymenésektől kezdve a youtuberes influenszerkedésen át a reggeli show-műsorokig. Mindez persze a szereplőktől megszokott színvonalon, a komolytalanul vevést is komolytalanul vevő éteri magasságokban, ami olykor egészen józan és őszinte perceket eredményez, miközben voltak e futamok között komoly interjúk is komoly emberekkel, mint például Szentiványi Dóra pszichológussal vagy Váradi Balázs közgazdásszal.
Most, miközben évtizedes előadásokat nézhetünk újra a Katona József Színházból, frisseket vidéki bábszínházakból, kevés az olyan program, ami ennyire élettel teli, mint a Karanténshow. Valóban élő, azaz valamelyest mégiscsak a szemünk előtt születik, alakul. Ez nem kevés izgalmat csempész a műsorba, még úgy is, hogy esetenként vannak benne üresjáratok és bénázások – vagyis éppen ezért. Cápa & Létra a folyamatosan érkező kommentekre is reagálnak, a Pajzán Percekben lehet kérdezni vagy szerelmet vallani Fekete Ádámnak, akivel a harmadik adásban „mélyinterjú” is készült. (Pontosabban a műfaj burleszkszerű mélyrepülésének lehettünk tanúi, amelyben a kérdező mindenáron, de tényleg mindenáron az alany szájába akarta adni az általa megfelelőnek gondolt választ – ami nem is oly ritka jelenség az újságírásban.) Vannak más, állandó műsorrészek is, a Kultúrmanóban egyenesen festményeket és regényeket elemeznek, és külön rovata van az Eszenyi Enikő felhívására tett kísérleteknek is.
Ezekért az üdítően fárasztó és fárasztóan üdítő percekért érdemes (élőben) követni a Karanténshow előadásait.