Visszavonta a közmédia félmilliárdos taxis tenderét

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 10.

Interaktív

Jogi ellentmondás okozott problémát.

Az uniós közbeszerzési értesítő pénteki száma szerint az MTVA visszavonta a korábban kiírt taxis pályázatát – írja a Népszava. A félmilliárdos tender értelmében az MTVA dolgozói havonta 3150 alkalommal ülhettek volna taxiba – vagyis a közmédia összes alkalmazottja átlagosan másfélszer taxizhatott volna, a tudósítótól a portásig – emlékeztet a lap.

Nem tudni pontosan, miért vonták vissza a pályázatot. Annyi derült ki, hogy egy jogi ellentmondás miatt megtámadta a pályázatot az egyik meg nem nevezett gazdasági szereplő. A panaszos szerint tárgyalásos eljárás során döntenek a legalkalmasabb ajánlattevőről, csakhogy az MTVA épp ezt akarta mellőzni.

„A Kérelemben a Kérelmező az előbbiek szerinti – általa feloldhatatlannak vélt – ellentmondás miatt azt kéri, hogy az Ajánlatkérő vonja vissza a közvetlen részvételi felhívását, mivel más módon megítélése szerint a jogsértés nem orvosolható” – áll az anyagban.

Az MTVA ezek után úgy döntött, visszalép a közbeszerzéstől, erről tájékoztatott minden érintettet.

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.