Manfred Weber: Orbán fejezze be, és kérjen bocsánatot

  • narancs.hu
  • 2019. március 1.

Külpol

Rossz irányba halad a magyar miniszterelnök az EPP frakcióvezetője szerint.

"Megjegyzéseivel és plakátkampányaival Orbán Viktor súlyos károkat okozott az EPP-nek. Azt várom tőle, hogy kérjen bocsánatot és vessen véget a kampánynak" - mondta Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) parlamenti frakcióvezetője a Spiegelnek.

Weber, aki az EPP jelöltje az Európai Bizottság élére, hozzátette, hogy Orbán a rossz politikai irányba tájékozódik, és sok hasonlóságot mutat Matteo Salvinivel és Jaroslaw Kaczynskivel. "Ez nem az én utam, és nem is a Néppárté."

Miután a magyar kormány plakátkampányba kezdett Jean-Claude Juncker, a Bizottság néppárti elnöke ellen, az EPP-n belül felerősödtek a Fidesz kizárását sürgető hangok. Az EUobserver szerint már hét tagpárt támogatja a kizárást, amiről így formálisan is szavazni kell majd az EPP-ben.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.