Őrizetbe vette az FBI a Capitoliumba betörő, asztalra tett lábbal pózoló férfit

  • narancs.hu
  • 2021. január 9.

Külpol

Nancy Pelosi képviselőházi elnök irodájában ült, nem rejtegette a személyazonosságát.

Az Egyesült Államok Szövetségi Nyomozó Irodája, az FBI pénteken őrizetbe vette azt a férfit, aki szerdán részt vett a Capitolium ostromában és egy fénykép tanúsága szerint beült a képviselőház elnökének irodájába, majd az asztalra tett lábbal pózolt.

  

 

A 60 éves férfi, Richard Barnett ellen engedély nélküli behatolás tiltott helyre, garázdaság, köztulajdon eltulajdonítása a vád – mivel magával vitt némi levelezést. Mindezért legfeljebb egy év börtönt kaphat. Barnett a demokrata párti Nancy Pelosi irodájában "hívatlan vendégeskedett". Barnett az Arkansas állambeli Gravette-ből érkezett Washingtonba. A házelnöki irodában készült fotó a zavargások egyik emblematikus képe lett.

 (MTI)

Figyelmébe ajánljuk

A Fidesz házhoz megy

Megfelelő helyre kilopott adatbázis, telefonálgató propagandisták, aktivisták otthonát látogató Németh Balázs. Amit a Fidesz most csinál, régen a Kurucinfó munkája volt.

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.