Korábban a Deák Ferenc térnél, a Boráros téri HÉV-állomáson, valamint közel 30 buszra telepítettek elektromos beléptetőkapukat és leolvasót, ezekről korábban azt mondta Tarlós, hogy a jövőben használhatja őket a főváros.
A G7 most azt írja, hogy ez az állítás nem igaz, ugyanis a tesztelés céljából telepített kapuk valójában nem kerültek a BKK tulajdonába, a kivitelező ezért várhatóan a napokban leszereli az eszközöket.
A portál bővebben is ír a főváros éa a német Scheidt & Bachmann nevű kivitelező cégről, és a vele kötött, a főváros számára előnytelen megállapodásról. Ebben az ügyben Tarlós még büntetőfeljelentést is tett.
Az ügy végén a G7 összegzése szerint néhány szoftveren kívül csak két szerver maradt a felmondott e-jegy szerződés után a BKK-nál. Miközben az eredetileg 28,4 milliárdos, ötéves üzemeltetést tartalmazó szerződésből 7,4 milliárdot kifizettek.
A portál szerint az új városvezetés mindebből következően nem nulláról, hanem mínusz 6 milliárdról kezdheti a munkát.
|