„Nem érzem jogosnak a rollerekkel szemben kialakuló panaszkultúrát: persze, zavaró egy-egy járda közepén hagyott roller, na de vegyük már észre, hogy a járda mellett vagy néha a kellős közepén több tonnás fémdobozok állnak, amit jószerivel ugyanúgy egy ember használ. Lássuk a fától az erdőt” – mondta Vitézy Dávid a Napi.hu-nak adott interjújában.
A közlekedési szakember szerint Lisszabon mintájára lehetne szabályozni az e-rollerek használatát, ahol a rollercégek számára előírják, hogy a bérlés kezdete és vége csak a sarkonként kijelölt virtuális állomásokon lehetséges, ezért nem fordulhat elő az a zavaró helyzet, ami Budapesten egyre jobban jellemző. Itthon ugyanis gyakran a járda közepén hagyják a járműveket. Az e-roller egyébként segédmotornak számít, ezért nem is lehetne a gyalogosok között közlekedni vele, erről azonban láthatóan sem a cégek, sem pedig az illetékes szervek nem tájékoztatják a felhasználókat.