Margot Robbie eszméletlenül dögös rúdtáncosként és a hármas metró megállójában riszálva is

  • Gera Márton
  • 2018. március 29.

Mikrofilm

Itt a Terminal előzetese, sok budapesti helyszínnel.

Továbbra is A Wall Street farkasa és az Én, Tonya sztárjával, Margot Robbie-val igyekeznek eladni a bérgyilkosos, helyenként noir hangulatú Terminal című filmet. A thrillerhez, amely két bérgyilkos kalandjait igyekszik majd bemutatni, most érkezett meg a teljes előzetes, melyben Robbie nagyon titokzatos, nagyon csábító, és csupa rejtélyes dolgot csinál. Bár a látottak alapján kicsit kusza mozival lesz dolgunk, az már biztos, hogy neonszínekben és dohányfüstben nem lesz hiány.

Terminal Trailer #1 (2018) | Movieclips Trailers

Check out the official Terminal Trailer #1 starring Margot Robbie! Let us know what you think in the comments below. ► Buy Tickets to Terminal: https://www.fandango.com/terminal-210537/movie-overview?cmp=MCYT_YouTube_Desc US Release Date: May 11, 2018 Starring: Margot Robbie, Simon Pegg, Mike Myers Directed By: Vaughn Stein Synopsis: This movie follows two assassins with a sinister mission, a fatally ill teacher, an enigmatic janitor, and a waitress with a double life.

A filmet Budapesten forgatták, így már az előzetesben lehet kutakodni az ismerős helyszínek után, az egykori Északi Járműjavítót (majdani Eiffel Műhelyházat) és a hármas metró egyes megállóit könnyű kiszúrni. Nem túl biztató ugyanakkor, hogy a Terminalt a nagyjátékfilm közelébe most először merészkedő Vaughn Stein rendezi, aki eddig segédrendezőként vagy a second unit tagjaként vett részt olyan filmek forgatásán, mint például a végtelenül középszerű Z világháború, vagy a Guy Ritchie-féle, akciósított Sherlock Holmes.

A Terminal május 11-én debütál az amerikai mozikban, azt azonban nem tudni, lesz-e hazai bemutató.

Kövesse a Magyar Narancs filmes blogját, a Mikrofilmet, amely rendszeresen új tartalommal jelentkezik. Ajánlók, előzetesek, toplisták, és még sok minden más a Mikrofilmen!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.