Még a gazdag streamingkínálat közepette is nagy hullámokat vert a hír, hogy Kaley Cuoco produkciós cége még frissiben lecsapott Chris Bohjalian The Flight Attendant című krimijének megfilmesítési jogaira.
Cassie (Cuoco nagylelkűen vállalta a címszerepet is), az alkoholista, veszélyesen élő légikísérő szigorú beosztású napjait az utasokkal való flörtöléssel, bulizással és egyéjszakás kalandokkal teszi izgalmasabbá. Az egyik járaton megismerkedik egy titokzatos, jóképű üzletemberrel (Michiel Huisman), akivel munka után vadul egymásnak esnek egy bangkoki hotelszobában. Másnap reggel
Cassie vérbe fagyva találja Alexet az ágyban,
az előző éjszakából pedig semmire sem emlékszik. Úgy dönt, elmenekül a helyszínről és úgy folytatja napját, mintha mi sem történt volna. Visszatér New Yorkba, ahol az FBI, Alex pszichopata ex-barátnője és a férfi gyanús családja várja.
A szinopszis alapján egy feszült, szexi thrillert várnánk, de A légikísérő inkább egy perverz, sötét szingli rom-komnak tűnik. A sorozat képtelen megállapodni egyetlen hangnemnél, émelyítő eleggyé áll össze benne a dráma, a krimi és a komédia. Ez nem is volna feltétlenül baj, ha ez az őrült csapongás nem fárasztaná már az első epizódban a néző idegrendszerét. A műfaji cikázás stilisztikai rakoncátlansággal is párosul, a készítők ötpercenként funkció nélküli osztott képernyős vágóképekkel, szüntelenül pulzáló aláfestő zenével és környezetidegen, pszichedelikus látomásbetétekkel sokkolják a nézőket.
Cuoco szükségét érzi, hogy átmentse az Agymenőkből Penny kaotikus energiáit Cassie-be is,
akinek elvileg az lenne a küldetése, hogy némiképp lehorgonyozzon minket a rejtélyes gyilkosság keltette örvényben. Bohjalian az eredeti regényben összetett, ambivalens figuraként ábrázolja az önsorsrontásra hajalmos stewardesst, de Cuoco képtelen mélységet adni Cassie-nek. Ő is csak egy lesz a sorozat számos irritáló szereplője közül, akik annyi mentálisan fárasztó zajt generálnak, hogy végül minden érdeklődésünket elvesztjük a rejtély kibontakozása iránt.
Elérhető az HBO GO-n