Ezt a megkülönböztetést nem tudom elfogadni. Az értelmező szótár szerint: viadukt = völgyhíd, vagy szakadék felett átívelő híd, a hétköznapi szóhasználat is ezt igazolja. A latin eredetű kifejezés szó szerint útátvezetést jelent (azaz hidat), semmi nem utal arra, hogy van-e szerepe annak, folyik-e víz alatta. A viadukt végül is nem külön kategória, minden viadukt híd (bár fordítva ez nem igaz). Azt sem tudom mit ért a szerző azon, hogy "technikailag nem híd". Természetesen nem ugyanaz a műszaki feladat a Dunát, vagy mondjuk egy pályaudvart keresztező hidat építeni, de a lényegük nem sokban különbözik. Egyébként úgy gondolom, a legtöbb viadukt alatt mégiscsak folyik valami. A Bang Na Expressway egyébként 1998-2000 között épült, lényegében egy hatsávos magasút Bangkokban, 42 m-es nyílásokkal. A Pontchartrain-tó New Orleans és Lewisburg közötti két hídja közül az első 1956-ban, a második 1969-ben készült el, hosszuk 38 352, illetve 38 422 m.
Fábri Ferenc