Nem tudhatjuk, hogy az olvasói levelében magát Sógor Ervinnek kiadó illetőt mi késztette az október 15-i debreceni reklámblogger-találkozó végigülésére, ha a rendezvény egészéről annyira lesújtó a véleménye, hogy azt még a Narancsnak is elpanaszolja. Talán azért válhatott haragossá, mert az eseménytől nem azt kapta, amit előzetesen várt: nem az alternatív helyi nyilvánosság megteremtésére törekvő ellenőrizhetetlen bloggerek gyűltek össze szervezkedni, hanem a magyar blogoszféra legismertebb - a reklámok világával foglalkozó - alkotói és a ténykedésükre kíváncsi hallgatóság töltött együtt egy oldott hangulatú délutánt. Nem akarjuk dicsérni a rendezvényt, annak milyenségéről bárki véleményt alkothat a Napi Élet Blogmagazinra (napielet.hu) folyamatosan felkerülő, a találkozót dokumentáló videókból.
A levélíró számára talány, miért foglalkozott a Narancs a - Magyar Reklámszövetség és a Látványos Grafikai Művek támogatta - találkozóval. Számunkra pedig az a talány, hogy ez a hetilap miért ad teret a honi médiát egyre jobban ellepő, álnév mögé bújva nyomuló politikai levelezők produkciójának.
A "DE-AD reklámes(e)tek" szervezői