Másfél lépés

  • .
  • 2009. november 12.

Publicisztika

Magyar Narancs, 2009. október 22. Olvasói levelek Magyar Narancs, 2009.
november 5.

Nem tudhatjuk, hogy az olvasói levelében magát Sógor Ervinnek kiadó illetőt mi késztette az október 15-i debreceni reklámblogger-találkozó végigülésére, ha a rendezvény egészéről annyira lesújtó a véleménye, hogy azt még a Narancsnak is elpanaszolja. Talán azért válhatott haragossá, mert az eseménytől nem azt kapta, amit előzetesen várt: nem az alternatív helyi nyilvánosság megteremtésére törekvő ellenőrizhetetlen bloggerek gyűltek össze szervezkedni, hanem a magyar blogoszféra legismertebb - a reklámok világával foglalkozó - alkotói és a ténykedésükre kíváncsi hallgatóság töltött együtt egy oldott hangulatú délutánt. Nem akarjuk dicsérni a rendezvényt, annak milyenségéről bárki véleményt alkothat a Napi Élet Blogmagazinra (napielet.hu) folyamatosan felkerülő, a találkozót dokumentáló videókból.

A levélíró számára talány, miért foglalkozott a Narancs a - Magyar Reklámszövetség és a Látványos Grafikai Művek támogatta - találkozóval. Számunkra pedig az a talány, hogy ez a hetilap miért ad teret a honi médiát egyre jobban ellepő, álnév mögé bújva nyomuló politikai levelezők produkciójának.

A "DE-AD reklámes(e)tek" szervezői

de-ad.hu

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.