Másfél lépés

  • .
  • 2009. november 12.

Publicisztika

Magyar Narancs, 2009. október 22. Olvasói levelek Magyar Narancs, 2009.
november 5.

Nem tudhatjuk, hogy az olvasói levelében magát Sógor Ervinnek kiadó illetőt mi késztette az október 15-i debreceni reklámblogger-találkozó végigülésére, ha a rendezvény egészéről annyira lesújtó a véleménye, hogy azt még a Narancsnak is elpanaszolja. Talán azért válhatott haragossá, mert az eseménytől nem azt kapta, amit előzetesen várt: nem az alternatív helyi nyilvánosság megteremtésére törekvő ellenőrizhetetlen bloggerek gyűltek össze szervezkedni, hanem a magyar blogoszféra legismertebb - a reklámok világával foglalkozó - alkotói és a ténykedésükre kíváncsi hallgatóság töltött együtt egy oldott hangulatú délutánt. Nem akarjuk dicsérni a rendezvényt, annak milyenségéről bárki véleményt alkothat a Napi Élet Blogmagazinra (napielet.hu) folyamatosan felkerülő, a találkozót dokumentáló videókból.

A levélíró számára talány, miért foglalkozott a Narancs a - Magyar Reklámszövetség és a Látványos Grafikai Művek támogatta - találkozóval. Számunkra pedig az a talány, hogy ez a hetilap miért ad teret a honi médiát egyre jobban ellepő, álnév mögé bújva nyomuló politikai levelezők produkciójának.

A "DE-AD reklámes(e)tek" szervezői

de-ad.hu

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.