Így futtatták a Csongrád megyei lányokat Szép Sanyikáék Franciaországban

Riport

Több forrásunk úgy tudja, hogy a külföldi terjeszkedés előtt Szeged környékén is szexmunkára fogtak lányokat.

Nyomtatott kiadásunk karácsonyi dupla száma átfogó beszámolót közöl egy szegedi illetőségű prostitúcióhálózat franciaországi tündökléséről és magyarországi bukásáról. Az alábbi részlet rögzíti az alapszituációt, az egyszer hihetetlen, másszor meg nagyon is ismerős fordulatokat tartalmazó cikk pedig az újságárusoknál kapható aktuális Magyar Narancsban olvasható.

Tehát Szép Sanyikáék nagyjából 40 lányt futtattak Franciaország több városában, Bourdeaux-ban, Nizzában és főként Strasbourgban. A lányok jellemzően Szeged környékiek, Csongrád megyeiek. Több, az ügyet ismerő forrásunk úgy mesélte, a lányokkal „szépen bántak”, nem erőszakkal vitték ki őket Franciaországba. Ott aztán utcán és bérelt lakásokban egyaránt dolgoztak, több tízezer eurós hasznot termelve. A pénz nagy részét Kovácsék elvették tőlük és felélték, illetve abból gyarapították itthoni vagyonukat. Többek között ez okozta a vesztüket, a pénzt ugyanis sokszor pénzküldő szolgálatokkal küldték haza, a franciák pedig a Charlie Hebdo szerkesztősége elleni (2015. január) és a tunéziai (2015. június) terrortámadásokat követően a terroristahálózatok feltérképezése érdekében egyre nagyobb figyelemmel követték és ellenőrizték az országon belüli és a nemzetközi pénzmozgásokat. A másik ok, amiért fölfigyeltek rájuk a francia hatóságok, forrásaink szerint az lehetett, hogy kezdett jól menni az üzlet és túlterjeszkedtek a saját területeiken. Ezzel pedig belepiszkáltak más klánok érdekeltségeibe…

A részletek a Magyar Narancs nyomtatott kiadásának most megjelent karácsonyi dupla számában olvashatók. A terjedelmes és fordulatokban gazdag riportban luxusautókról, ékszerekről, éjszakai mulatozásokról és még Kis Grófóról is szó esik.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.