Kínában nem szeretik a kritikus művészeket, Magyarországon meg a sok művészmozit – ezt még annak kapcsán írtuk, hogy a magyarhangya brigádja a Never Sorry című, Ai Weiweiről szóló dokumentumfilmmel (kritikánk itt) búcsúztatta az épp bezárni készülő Odeon mozit. És talán éppúgy stílusos, hogy ugyanezzel a filmmel nyitja meg mozis tevékenységét az egykori Átrium moziból kulturális befogadótérré alakított Átrium Film-Színház, amely a mozis programokon kívül színházi előadásokat, kortárs táncot, gyerekprogramokat, komoly- és könnyűzenét, valamint kávéházi hangulatot is kínál majd. A kínai kormányt szorgosan kritizáló képzőművészről szóló film vetítése előtt beköszön (online) a film rendezője, Alison Klayman, majd György Péter és Petrányi Zsolt következnek a maguk bevezetőjével. És utánuk jön Ai Weiwei, és vele a hatalomnak bemutató, fenntartott középső ujj.