A techno brit és német csillagai az utolsó tavaszi Technokunston.
Ajánlom
Alistair Wells, azaz Perc három éve már egy nagy sikerű szettet tolt a hajón, azóta viszont nemzetközi szinten is szinte kultstátuszt élvez a minőségi technót keresők körében. Karrierjét, saját egyéni hangját a maga határozott, tudatos, de nem tolakodó módján építette fel: az utóbbi tizenkét éve alatt rengeteg remek zenét adott ki (nem kis részüket saját Perc Trax kiadójánál) – a számtalan maxi (és remix!) mellett két albumot is: a 2011-es Wicker & Steel-t és idén The Power And The Glory-t, amely talán az év egyik legerősebb, legkarakteresebb anyagaként fog végezni megannyi fontos toplistán. Sötét, néhol horrorfilmes, máshol indusztriális-experimentális hangulatainak ellenére a tánctéren elképesztően jól táncolható techno – ebből kapunk egy szettnyit mi is, Perc nem csekély DJ-tudásával tálalva.
Az est másik fellépője Alex Bau, akiről egyszer már le kellett mondanunk a legutóbbi dunai árvíz miatt, most viszont nincs olyan természeti erő, ami megakadályozná, hogy vasárnap hajnalban a pult mögé lépjen. Az elkötelezett rajongótáborral bíró német lemezlovas azon előadók közé tartozik, akik nem arra figyelnek, hogy mit játszanak, hanem arra, hogy miként – márpedig Bau technikája, lelkesedése, dinamizmusa legendás. Mindegy, hogy minimál, aszimmetrikus, Chicago, Detroit, house vagy techno, Bau egyetlen óriási, megállíthatatlan, eklektikus rave-vé gyúrja. A Technokunst-csapat részéről Dork és Isu fogadnak és engednek haza, a retinákat ismét a Kiégő Izzók kényeztetik.
Akkor kapott Kossuth-díjat, és már egy évtizede megírta a Sinistra-körzetet. Idézzük fel Báthori Csaba 2003-ban készült interjúját az Ásatás sorozatban!
Az ellenzéki párt javaslata: kapjanak három hónapot a szolgáltatók, bankok, követeléskezelők arra, hogy minden számon tartott követeléssel és a bizonyítékokkal előálljanak.