Peter Gabriel 3D-ben

  • 2013. augusztus 14.

Snoblesse

A tisztességben megőszült (szakállú) énekes nagyzenekarral és 3D-ben.
false

Negyvenheten állnak a londoni Hammersmith Apollo színpadán; Peter Gabriel az egyik, a maradék negyvenhat zenész pedig maga a New Blood Orchestra, mely azért tartózkodik a helyszínen, hogy gitárt és dobot nélkülöző, nagyzenekari feldolgozásban részesítse Gabriel legnagyobb slágereit. Olyan örökbecsű darabokat, mint a Biko, a Red Rain, a Solsbury Hill, a Don’t Give Up, a Blood Of Eden, a The Rhythm Of The Heat vagy a Mercy Street. S mivel Peter Gabriel-koncertről van szó, a színpadi látvány sem nevezhető éppenséggel hétköznapinak. A 2011. március 23-án rögzített koncert 3D-s filmváltozatát az Uránia vetíti koncertfilmsorozata legújabb állomásaként.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.