Sven Wittekind az A38-on

  • 2012. május 23.

Snoblesse

Bomba a táncparketten: a német techno-dj a hajón büntet.


Harmadik albumát, a Broken Mirrors-t mutatja be a német technofenomén, akinek indusztriális basszusai és setét világa igazi német unikumnak számítanak csakúgy, mint a currywurst. Az egyik legismertebb német dj stílusáról sokat elárul saját kezűleg alapított kiadójának neve; a Sick Weird Rough elnevezés akár programadónak is tekinthető az életmű ismeretében.  A Broken Mirrors kilenc saját szerzeménnyel gazdagítja a nemzetközi technokultúra palettáját, s egyben nyomatékos cáfolata annak a technoellenes véleménynek, miszerint az pont annyira változatos, mint Steven Seagal arcjátéka. A hanghoz a látványt a VJ Flux és a Kiégő Izzók biztosítja. Lézershow is lesz.

 

 

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.