A beharangozókban is idézett kritika szerint „elképzelhető, hogy a Sans Objet lesz a színház Terminátora”. Hm. Az már önmagában megnyugtató, hogy a kritikus nem valamelyik Transformers-filmet hozta fel példaként, de azért hozzátehette volna, melyik Terminátorra is gondolt. Feltesszük: egy szívének tetsző epizódra a sok közül. Mert a Sans Objet, Aurélien Bory és a Compagnie 111 produkciója komoly izgalmakat ígér, ami annál is nagyobb szó, mivel erre az új cirkusz sokat látott műfaji keretei közt kerül sor. Az izgalmak legfőbb okozója pedig nem más, mint egy robot, egy húr-fém szerkezet a hús-vér szereplők közt, amely Bory intenciói szerint teljes értékű főszereplője a színpadi jövés-menésnek. E nagy jövés-menésben ember és technológia kerülgeti egymást, s semmi garancia arra, hogy a robotika mindhárom törvényének eleget tesz az előadás. A látványszínház, a tánc és a cirkusz között ingadozó előadás szeptember 12-én, 13-án és 14-én 20.00-tól látható a Trafóban.