1200 milliárd forintot bukott a Coca-Cola Ronaldo egyetlen mozdulatán

  • narancs.hu
  • 2021. június 16.

Sport

A sztárfocista finnyásan tolta odébb az Eb-szponzor üdítőit, a gesztust a cég részvényárfolyama bánta.

Miután Cristiano Ronaldo a keddi EB-sajtótájékoztatón eltolta maga elől a szponzorkólát, a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant – 444.hu,  a Guardian cikkére hivatkozva.

A portugálok - és talán az egész EB - legnagyobb sztárja olyan megvetéssel tolta el maga elől a két üveget, mintha éppen egy szabadrúgást akartak volna elvégezni helyette. „Agua” - kommentálta egy vizesflakont lobogtatva. „Coca-Cola” - tette hozzá fintorogva.

 Ennek hatására a Coca-Cola részvényárfolyama szinte azonnal 1,6 százalékot csökkent, a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza  ez forintva átszámítva 1200 milliárdos veszteséget jelentene. A vállalat igyekezett semlegesen reagálni a helyzetre: mindenkinek joga van, megválasztani, mit iszik” –üzenték.

Ronaldo gesztusát némileg árnyalja, hogy korábban a Coca-Cola reklámarca is volt.

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.

Mit csinálsz? Vendéglátózom

Kívülről sok szakma tűnik romantikusnak. Vagy legalábbis jó megoldásnak. Egy érzékeny fotográfus meg tudja mutatni egy-egy szakma árnyékos oldalát, és ezen belül azt is, milyen azt nőként megélni. Agostini, az érzékeny, pontos és mély empátiával alkotó fiatal fotóművész az édesanyjáról készített sorozatot, aki a családi éttermükben dolgozik évtizedek óta.