1200 milliárd forintot bukott a Coca-Cola Ronaldo egyetlen mozdulatán

  • narancs.hu
  • 2021. június 16.

Sport

A sztárfocista finnyásan tolta odébb az Eb-szponzor üdítőit, a gesztust a cég részvényárfolyama bánta.

Miután Cristiano Ronaldo a keddi EB-sajtótájékoztatón eltolta maga elől a szponzorkólát, a Coca-Cola piaci értéke mintegy négymilliárd dollárt zuhant – 444.hu,  a Guardian cikkére hivatkozva.

A portugálok - és talán az egész EB - legnagyobb sztárja olyan megvetéssel tolta el maga elől a két üveget, mintha éppen egy szabadrúgást akartak volna elvégezni helyette. „Agua” - kommentálta egy vizesflakont lobogtatva. „Coca-Cola” - tette hozzá fintorogva.

 Ennek hatására a Coca-Cola részvényárfolyama szinte azonnal 1,6 százalékot csökkent, a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza  ez forintva átszámítva 1200 milliárdos veszteséget jelentene. A vállalat igyekezett semlegesen reagálni a helyzetre: mindenkinek joga van, megválasztani, mit iszik” –üzenték.

Ronaldo gesztusát némileg árnyalja, hogy korábban a Coca-Cola reklámarca is volt.

Figyelmébe ajánljuk

Konzultáció kamu adóról, nem kamu adóból

Kibújt a szög a zsákból: a miniszterelnök bevallotta, amit eddig is tudtunk, miszerint a nemzeti konzultáció a Fidesz érdekeit szolgálja, mozgósítani lehet vele. A legújabbat egy senki által nem hitelesített, állítólagos Tisza-adóemelésről szóló sajtpapírra hivatkozva indítják el. 

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.